اجاره غلطک - غلتک در دیزین

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لوتوس یکی دیگر از مجموعه‌هایی است. که در پیست دیزین قرار گرفته است.. در لوتوس، انواع رستوران‌ها وجود دارند. هر بخش، نام و دکوراسیون مخصوص به خود را دارد. در اینجا هم می‌توانید غذاهای سنتی ایرانی را نوش جان کنید و یا اینکه در انتهای روز، برای صرف قهوه و یا هر نوشیدنی گرم دیگری، به این مکان بیایید. لوتوس، از رستوران‌های محبوب دیزین است. که در کنار هتل گاجره قرار گرفته است..

اصلا پیست یعنی چی؟ اگر در فرهنگ لغات جست‌و‌جو کرده باشید متوجه شده‌اید که تعریف پیست در میان واژگان ما، یعنی میدان یا محوطه و محلی که برای ورزش یا رقص فراهم شده است.. حالا جدا از این تعریف کلی پیست، پیست اسکی دیزین نیز انواع مختلفی از پیست دارد که همین تنوع به ورزشکاران و اسکی بازان قدرت انتخاب بیشتری بخشیده است..

از خاطره‌انگیزترین تفریحات برفی و بخش جدانشدنی فصل زمستان، ساختن آدم‌برفی است.. در مجموعه دیزین سالانه جشنواره‌ای با عنوان جشنواره آدم‌برفی برگزار می‌شود و به سازنده بهترین آدم‌برفی هدیه‌ای تعلق می‌گیرد.


غلطک‌های صنعتی از جمله اجزاء و قطعات مکانیکال و ماشین‌های صنعتی هستند که در بسیاری از خطوط تولید نقش‌های متفاوتی در صنعت ایفا می‌کنند. بسته به انتظاری که از یک رول میرود، تیم مهندسی با تجربه و پرسنل مجرب اریکو با دقت نظری که در طراحی و انتخاب تلرانسهای مورد نیاز، متریال مناسب، روش تولید مناسب و بهرمندی از تجهیزات تخصصی مورد نیاز دارند کیفیت عالی و عملکرد طولانی مدت این محصولات را تضمین می‌کند

طراحی و ساخت غلتک نقاله به دلیل بارهای تحمل زیاد موجود در تسمه های نقاله ، غلتک های فلزی هستند. این غلتک ها از نظر طبیعت کوچکتر هستند. غلطک های نوار نقاله مستقیماً محصولات را حمل نمی کنند ، بلکه به عنوان محورهای محرک برای سیستم های نوار نقاله با تسمه عمل می کنند. این غلطک ها معمولاً از فولاد ابزار کربنی سخت شده قوی هستند آنها را می توان با یا بدون سطح کروم برای کاربردهای صنعتی سخت تر مشخص کرد ، و حتی با موتورهای یکپارچه و محورهای محرک در دسترس هستند .

به طور کلی طراحی و ساخت غلتک لاستیکی در کاربردهایی یافت می شوند که نیاز به تماس زیاد و نگه داشتن نیروهای اصطکاک دارند. آنها همچنین در عملیات ظریف تر مانند پردازش صاف کردن چین و چروک در کاغذ و یا فیلم های پلاستیکی یافت می شوند. این نوع غلطک ها در مواردی است.فاده می شوند که قطعات نمی توانند صدمه ای به سطح و یا به طور کلی وارد کنند. به طور مشابه ، غلطک های لاستیکی در برنامه های پردازش مواد که در آن به مواد سبک مورد نیاز است. ، مانند تولید یا پردازش کاغذ ، نساجی یا ورق فلز ، است.فاده می شود.



( اجاره ) های دیگر