خریدوفروش غلطک - غلتک در دیزین

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به‌طورکلی، فصل و آب و هوای مناسب اسکی کردن، فصل زمستان است.. زمانی که هوا حسابی سرد شده است. و برف، به‌اندازه کافی کوه‌ها را پوشانده است.. در این زمان، شرایط برای اسکی کردن کاملاً فراهم می‌شود و دیگر هیچ خطری نیز شما را تهدید نمی‌کند.

پیست مبتدی نیز برای افراد مبتدی ساخته شده و دارای طول و شیب کمتری می‌باشد. در این قسمت به افراد مبتدی آموزش اسکی نیز داده می‌شود. پیست‌های دیگر برای انجام ورزش‌های جذاب و سرگرم کننده زمستانی در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. زمان اسکی در این منطقه که بیشترین زمان را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد، از اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت است..

پیست اسکی دیزین دارای تله اسکی بشقابی است.. تله اسکی «سی چال» با طول متر از رستوران چمن به بالا کشیده شده است.. تله اسکی «مبتدی شاله» در شمال شرق رستوران چمن به طول ۵ متر قرار دارد. تله اسکی «چمن» از شمال غرب رستوران چمن به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «گوزنی» از شمال غرب پیست چمن  به طول متر به داخل می‌رود.


طراحی و ساخت غلتک نقاله به دلیل بارهای تحمل زیاد موجود در تسمه های نقاله ، غلتک های فلزی هستند. این غلتک ها از نظر طبیعت کوچکتر هستند. غلطک های نوار نقاله مستقیماً محصولات را حمل نمی کنند ، بلکه به عنوان محورهای محرک برای سیستم های نوار نقاله با تسمه عمل می کنند. این غلطک ها معمولاً از فولاد ابزار کربنی سخت شده قوی هستند آنها را می توان با یا بدون سطح کروم برای کاربردهای صنعتی سخت تر مشخص کرد ، و حتی با موتورهای یکپارچه و محورهای محرک در دسترس هستند .

گاما صنعت جهت نیل به اهداف خود که همانا ارائه بهترین کیفیت ، خدمات و محصولات با است.انداردهای بین المللی و ارائه آن به تولید کنندکان و مصرف کنندکان داخلی می باشد گامی موثر برداشته تا هم افزایی توان عملیاتی با شرکت ها و کارخانه های فعال داخلی در این زمینه را گسترش دهد.

غلطک‌های صنعتی از جمله اجزاء و قطعات مکانیکال و ماشین‌های صنعتی هستند که در بسیاری از خطوط تولید نقش‌های متفاوتی در صنعت ایفا می‌کنند. بسته به انتظاری که از یک رول میرود، تیم مهندسی با تجربه و پرسنل مجرب اریکو با دقت نظری که در طراحی و انتخاب تلرانسهای مورد نیاز، متریال مناسب، روش تولید مناسب و بهرمندی از تجهیزات تخصصی مورد نیاز دارند کیفیت عالی و عملکرد طولانی مدت این محصولات را تضمین می‌کند



( خریدوفروش ) های دیگر