فروش غلطک - غلتک در دیزین

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت امکانات مختلف در دیزین از سال آغاز شد و به تدریج امکاناتی از جمله ساخت جاده، نصب تله‌سیژ، اولین تله‌‌کابین ایران (تله‌کابین شاله)، نصب تله‌اسکی مبتدی در این منطقه ایجاد شد. در سال نیز با ورود بخش خصوصی به این منطقه و سرمایه‌گذاری مناسب، توسعه این منطقه آغاز شد.

پیست اسکی دیزین به‌مرور مجهز و به یک پیست اسکی بین‌المللی تبدیل شد؛ تا جایی که آن را با پیست‌های اسکی حرفه‌ای سراسر جهان مقایسه می‌کنند. امروزه چهار تله کابین، دو تله‌سیژ، تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی در دیزین وجود دارد. پیست اسکی با ظرفیت‌های بالفعل خود، در بسیاری از موارد رتبه نخستین را به خود اختصاص داده است..

منطقه دیزین یا به عبارتی پیست دیزین در است.ان البرز و کیلومتری شهر کرج قرار دارد. چندین مسیر برای رسیدن به دیزین وجود دارد که بهترین آن جاده چالوس است.. هنگامی که قصد عزیمت به شمال از جاده چالوس را دارید، احتمالاً تابلوهای مربوط به پیست اسکی دیزین را دیده‌اید. در این مسیر بعد از هتل گچسر از مسیر ولایت‌رود رفته و به دیزین برسید.


طراحی و ساخت غلتک نقاله به دلیل بارهای تحمل زیاد موجود در تسمه های نقاله ، غلتک های فلزی هستند. این غلتک ها از نظر طبیعت کوچکتر هستند. غلطک های نوار نقاله مستقیماً محصولات را حمل نمی کنند ، بلکه به عنوان محورهای محرک برای سیستم های نوار نقاله با تسمه عمل می کنند. این غلطک ها معمولاً از فولاد ابزار کربنی سخت شده قوی هستند آنها را می توان با یا بدون سطح کروم برای کاربردهای صنعتی سخت تر مشخص کرد ، و حتی با موتورهای یکپارچه و محورهای محرک در دسترس هستند .

این شرکت اکنون با بهره گیری از واحدهایی همچون واحد تکنیکال ، واحد آزمایشگاه تخصصی مواد ، واحد تولید آمیزه های لاستیکی با دستگاههای پیشرفته ، واحد تورق مواد ، واحد قالبگیری مجهز به پرسهای اتوماتیک با تناژ بالا ، کیفیت تولیدات خود را مطابق با مشخصات درخواستی مشتری تضمین می کند. این شرکت با بهره برداری از تکنولوژی روز میباشد

روليك وپايه روليک یکی از تجهیزات جانبی و اصلی نوار نقاله می باشد . اين جزء اصلي از نوارنقاله ، به عنوان هرزگرد در اين سيستم عمل مي نمايد.براساس تناژ و نوع مواد حمل شونده ، قطر و سايز آن با سطح کیفیت و عملکرد در پايتخت صنعت قابل ارائه به مشتریان می باشد که در تصاویر زیر نمونه هایی از  رولیک نمایش داده شده است.



( فروش ) های دیگر