خریدوفروش غلطک - غلتک در رودهن

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آب‌و‌هوای رودهن به دلیل نزدیکی به کوهستان و وجود باغات فراوان در آن، در بهار و تابستان بسیار مطبوع و دلپذیر است.. آب‌وهوای رودهن را باید نیمه‌کوهستانی بدانیم. اغلب روزهای زمستان هوای رودهن برفی و سرد است.. پاییز در رودهن هوا نسبت به تهران سرد اما نسبت به زمستان رودهن، مطبوع‌تر می‌شود.

زیبایی دشت با وجود گوسفندان و گل و گیاهان در کنار رودخانه‌ها و چشمه‌هایی که در این دشت به وفور یافت می‌شوند، دو چندان می‌شود‌. در این منطقه‌ی بکر حیوانات دیگری همچون خرس، گربه‌ی وحشی، پلنگ، گرگ، شغال، روباه، اسب وحشی و&#; زندگی می‌کنند. البته پوشش حیوانی ارزشمند این منطقه باعث شده این منطقه جزو مناطق حفاظت شده است.ان تهران به حساب بیاید. علاوه‌براین، در رودخانه‌های این دشت تماشایی، نوعی ماهی کمیاب در جهان با نام قزل‌آلای خال قرمز رنگین‌کمان زندگی می‌کند که صید بدون مجوز آن غیرقانونی است.. سبزی‌های دارویی و کوهی و انواع قارچ‌ها نیز در دشت سیاه پالاس وجود دارند و اهمیت این منطقه را بیشتر نشان می‌دهند. شما می‌توانید از بلوار شریعتی رودهن به دشت سیاه پالاس برسید.

بخش شمالی رودهن که با است.ان مازندران هم‌جوار است.، منطقه‌ای ییلاقی به حساب می‌آید و زمستان‌های پربارشی را پشت سر می‌گذارد. به طور کلی رودهن منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا محسوب می‌شود و هوای آن برخلاف شهر تهران در اغلب روزهای سال پاک و تمیز است..


این شرکت اکنون با بهره گیری از واحدهایی همچون واحد تکنیکال ، واحد آزمایشگاه تخصصی مواد ، واحد تولید آمیزه های لاستیکی با دستگاههای پیشرفته ، واحد تورق مواد ، واحد قالبگیری مجهز به پرسهای اتوماتیک با تناژ بالا ، کیفیت تولیدات خود را مطابق با مشخصات درخواستی مشتری تضمین می کند. این شرکت با بهره برداری از تکنولوژی روز میباشد

رولهای انتقال دهنده حرارت (کلندر) در سایزهای متنوع با است.فاده از آلیاژها و طرحهای مهندسی گوناگون با پوشش دهی کروم سخت و کیفیت سطحهای متفاوت متناسب با نیاز مشتری، مورد مصرف صنایع لاستیک و پلاستیک، تایر سازی، فولاد و چوب و کاغذ

روليك وپايه روليک یکی از تجهیزات جانبی و اصلی نوار نقاله می باشد . اين جزء اصلي از نوارنقاله ، به عنوان هرزگرد در اين سيستم عمل مي نمايد.براساس تناژ و نوع مواد حمل شونده ، قطر و سايز آن با سطح کیفیت و عملکرد در پايتخت صنعت قابل ارائه به مشتریان می باشد که در تصاویر زیر نمونه هایی از  رولیک نمایش داده شده است.



( خریدوفروش ) های دیگر