فروش غلطک - غلتک در شهر جدید اندیشه

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


نوار اتصال تیپ تاپ نوار اتصال تیپ تاپ یک نوار متصل کننده برای دو قسمت جدا ازهم می باشد که بتوان فضای خالی و فاصله ی ایجاد شده را از بین برد. تیپ تاپ بهترین شرکت آلمانی تولید کننده در زمینه نوارهای اتصال دهنده در بازار می باشد که محصولات فوق العاده با کیفیتی را […]

طراحی و ساخت غلتک نقاله به دلیل بارهای تحمل زیاد موجود در تسمه های نقاله ، غلتک های فلزی هستند. این غلتک ها از نظر طبیعت کوچکتر هستند. غلطک های نوار نقاله مستقیماً محصولات را حمل نمی کنند ، بلکه به عنوان محورهای محرک برای سیستم های نوار نقاله با تسمه عمل می کنند. این غلطک ها معمولاً از فولاد ابزار کربنی سخت شده قوی هستند آنها را می توان با یا بدون سطح کروم برای کاربردهای صنعتی سخت تر مشخص کرد ، و حتی با موتورهای یکپارچه و محورهای محرک در دسترس هستند .

فروشگاه اینترنتی ایران رولیک در زمینه طراحی و ساخت غلتک فعالیت می کند . مشتریان عزیز می توانند طراحی و ساخت غلتک سفارشی خود را دریافت کنند . ایران رولیک طراحی و ساخت غلتک در صنایع معدن ، هوافضا و حمل و نقل ، تجهیزات دیجیتالی چاپ ، بسته بندی ، عکاسی ، شیشه ، پردازش و تبدیل تجهیزات را ارائه می دهند. طراحی و ساخت غلتک اجزای گسترده ای هستند که عملکردهای ساده و در عین حال شگفت آور متنوعی را برای تسهیل و پردازش حرکت مواد و محصولات در تولید محیط های صنعتی ارائه می دهند.



( فروش ) های دیگر