اجاره غلطک - غلتک در شهر ری

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


پتو نسوز که از جمله محصولات پرکاربرد در حوزه صنعت و اطفای حریق به شمار می آید، وابسته به عوامل گوناگونی مانند کیفیت و نوع الیاف به کار رفته در تولید آن می باشد. این محصول که با عناوین دیگری همچون بلنکت و پتوی سرامیکی نیز معروف است. به دلیل مقاومت حرارتی بالا که به […]

روليك وپايه روليک یکی از تجهیزات جانبی و اصلی نوار نقاله می باشد . اين جزء اصلي از نوارنقاله ، به عنوان هرزگرد در اين سيستم عمل مي نمايد.براساس تناژ و نوع مواد حمل شونده ، قطر و سايز آن با سطح کیفیت و عملکرد در پايتخت صنعت قابل ارائه به مشتریان می باشد که در تصاویر زیر نمونه هایی از  رولیک نمایش داده شده است.

رولهای تنشن لِوِلِر شامل غلتکهای پشتیبان، غلطکهای میانی و غلتکهای کاری با یا بدون پوشش کروم سخت در ابعاد متنوع و طرحهای مهندسی گوناگون مورد مصرف صنایع فولادی تولید کننده ورقهای پوشش داده شده با گالوانیزه، روی، قلع و رنگهای محافظ



( اجاره ) های دیگر