خریدوفروش غلطک - غلتک در شهر ری

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.


صنایع لاستیک سازی تکتاز صنعت با سال تجربه در عرصه طراحی و تولید قطعات لاستیکی و پلاستیکی با یکی از کاملترین و مجهزترین مجموعه های قطعه سازی،قالب سازی و پرس کاری با در اختیار داشتن واحد کارگاهی مستقل و بهره گیری از تکنولوژی نوین،تجهیزات پیشرفته،تنوع در قالب،همچنین با به کارگیری متخصصین مجرب در زمینه صنایع لاستیک سازی کشور گامی موثر در جهت پیشرفت صنعت کشور برداشته و بستری را فراهم آورده است. تا فرآورده های طراحی و تولید شده خود را با سرعت و کیفیت بالا در اختیار متقاضیان محترم قرار دهد. این مجموعه محصولات خود را در قالب گروههای زیر ارائه می نماید: طراحی و تولید انواع فرآورده های لاستیکی و پلاستیکی مورد است.فاده کارخانجاتی از قبیل:قند و شکر،کاغذ

طراحی و ساخت غلتک نقاله به دلیل بارهای تحمل زیاد موجود در تسمه های نقاله ، غلتک های فلزی هستند. این غلتک ها از نظر طبیعت کوچکتر هستند. غلطک های نوار نقاله مستقیماً محصولات را حمل نمی کنند ، بلکه به عنوان محورهای محرک برای سیستم های نوار نقاله با تسمه عمل می کنند. این غلطک ها معمولاً از فولاد ابزار کربنی سخت شده قوی هستند آنها را می توان با یا بدون سطح کروم برای کاربردهای صنعتی سخت تر مشخص کرد ، و حتی با موتورهای یکپارچه و محورهای محرک در دسترس هستند .

رولهای تنشن لِوِلِر شامل غلتکهای پشتیبان، غلطکهای میانی و غلتکهای کاری با یا بدون پوشش کروم سخت در ابعاد متنوع و طرحهای مهندسی گوناگون مورد مصرف صنایع فولادی تولید کننده ورقهای پوشش داده شده با گالوانیزه، روی، قلع و رنگهای محافظ



( خریدوفروش ) های دیگر