فروش غلطک - غلتک در غرب تهران

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این بیمارستان که در تقاطع بلوار فرحزادی و بلوار دادمان قرار دارددر سال تاسیس شد و شامل طبقه می باشد. این بیمارستان دارای خدمات درمانی ( بخش های بستری و غیر بستری)، ساختمان پزشکان ، درمانگاه، کلینیک (کلینیک زخم و کلینیک درد) و دندانپزشکی می باشد.

علاوه بر این، بزرگ راه ها و اتوبان های بسیاری در این منطقه وجود دارند. این اتوبان ها از یک طرف به است.ان البرز و از سمت دیگر به پایتخت و مناطق مختلف آن دسترسی داشته و در نتیجه جا به جا شدن در سطح شهر در این منطقه بسیار آسان بوده و چه با وسیله نقلیه شخصی و چه با است.فاده از وسایل نقلیه عمومی به سادگی می توان در سطح شهر جا به جا شد و در کوتاه ترین زمان به هر نقطه از پایتخت دسترسی پیدا کرد.

موقعیت جغرافیایی این محله به گونه ای است. که دسترسی بسیار آسانی به بزرگراه‌هایی چون چمران(پارک وی)، نیایش، یادگار امام، همت، شیخ فضل‌الله نوری و حکیم دارد. به نوعی می توانیم بگوییم که وضعیت شهرک غرب از لحاظ دسترسی بسیار عالی است..


به طور کلی طراحی و ساخت غلتک لاستیکی در کاربردهایی یافت می شوند که نیاز به تماس زیاد و نگه داشتن نیروهای اصطکاک دارند. آنها همچنین در عملیات ظریف تر مانند پردازش صاف کردن چین و چروک در کاغذ و یا فیلم های پلاستیکی یافت می شوند. این نوع غلطک ها در مواردی است.فاده می شوند که قطعات نمی توانند صدمه ای به سطح و یا به طور کلی وارد کنند. به طور مشابه ، غلطک های لاستیکی در برنامه های پردازش مواد که در آن به مواد سبک مورد نیاز است. ، مانند تولید یا پردازش کاغذ ، نساجی یا ورق فلز ، است.فاده می شود.

این شرکت اکنون با بهره گیری از واحدهایی همچون واحد تکنیکال ، واحد آزمایشگاه تخصصی مواد ، واحد تولید آمیزه های لاستیکی با دستگاههای پیشرفته ، واحد تورق مواد ، واحد قالبگیری مجهز به پرسهای اتوماتیک با تناژ بالا ، کیفیت تولیدات خود را مطابق با مشخصات درخواستی مشتری تضمین می کند. این شرکت با بهره برداری از تکنولوژی روز میباشد

رولهای تنشن لِوِلِر شامل غلتکهای پشتیبان، غلطکهای میانی و غلتکهای کاری با یا بدون پوشش کروم سخت در ابعاد متنوع و طرحهای مهندسی گوناگون مورد مصرف صنایع فولادی تولید کننده ورقهای پوشش داده شده با گالوانیزه، روی، قلع و رنگهای محافظ



( فروش ) های دیگر