خریدوفروش غلطک - غلتک در قرچک

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.


ایران رولیک با بیش از سال تجربه در راستای فروش و عرضه عمده رولیک, رولیک صنعتی, غلطک نوار نقاله, رولیک جوشی, رولیک تعویضی, غلطک پرسی, رولیک است.یل, غلطک فلزی, پایه رولیک, غلطک پلیمری, رولیک راهنما, رولیک رفت و برگشت, رولیک زنجیری, رولیک ضربه گیر, رولیک معمولی, رولیک صنعتی, فروش رولیک صنعتی, رولیک صنعتی است.یل, تولید عمده رولیک صنعتی, رولیک برگشت, غلطک پرسی, رولیک صنعتی پلیمری, رولیک تعویضی, رولیک جوشی Co , رولیک راهنما, غلطک رفت, رولیک زنجیری, غلطک ضربه گیر, رولیک صنعتی فلزی, رولیک معمولی, غلطک نوار نقاله, تولید غلطک نوار نقاله, سرعت غلطک نوار نقاله, غلطک نوار نقاله محرک, غلطک نوار نقاله متحرک و با قیمت رقابتی در بازار تهران می باشد.

فید رول یا غلتکهای تامین و یا تغذیه کننده در سایزهای متنوع با است.فاده از آلیاژها و طرحهای مهندسی گوناگون مورد مصرف صنایع فولادی تولید کننده ورقهای پوشش داده شده با گالوانیزه، روی، قلع و رنگهای محافظ با زبری یا کیفیت سطح مطابق نیاز خریدار

بلبرینگ صنعتی که باعنوان یاتاقان توپی نیز شناخته می شود، از جمله ابزارآلات مهم و پرکاربردی است. که در بسیاری از دستگاه ها و تجهیزات صنعتی، نقش ویژه و موثری دارد. این گروه از لوازم صنعتی که در خانواده یاتاقان ها قرار دارند، بلبرینگ صنعتی با توجه به خاصیت چرخشی خود در صنایع مهم تولیدی […]



( خریدوفروش ) های دیگر