اجاره غلطک - غلتک در لواسان

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر خودرو شخصی ندارید کافی است. با مترو یا بی آر تی تا فلکه چهارم تهران‌پارس بیایید. اینجا می‌توانید سوار تاکسی‌های لواسان شوید. اگر می‌خواهید بدون دردسر خودتان را به ایستگاه لواسان برسانید بهتر است. سوار مترو شده و در ایستگاه حقانی از آن پیاده شوید. در ایستگاه حقانی برای آمدن به اینجا اتوبوس‌هایی وجود دارد. 

لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات در است.ان تهران است.. این شهر در میان رشته‌کوه‌های البرز مرکزی قرار دارد و در میان پایتخت‌نشینان به ییلاقی محبوب تبدیل شده است.. امروز راهنمای کامل برای سفر به شهر لواسان ارائه کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

خرید یکی از تفریحات گردشگران در سفر است.. گردشگران لواسان نیز در سفر به این شهر مراکز خرید شهر را دوست دارند. برخی از مراکز خرید لواسان به تازگی احداث شده است. ولی بازار قدیم لواسان از مهم‌ترین بازارهای خرید شهر محسوب می‌شود. اسکای سنتر، مهم‌ترین و مجلل‌ترین مرکز خرید لواسان است.. این مرکز خرید در طبقه احداث شده و چشم‌اندازی زیبا به سد لتیان دارد. یکی دیگر از مراکز خرید لواسان، سالیان است.. فروشگاه سالیان از معروف‌ترین فروشگاه‌های ایران است. که در شهرهای مختلف شعبه دارد. این فروشگاه در سه طبقه انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه را به فروش می‌رساند.


پتو نسوز که از جمله محصولات پرکاربرد در حوزه صنعت و اطفای حریق به شمار می آید، وابسته به عوامل گوناگونی مانند کیفیت و نوع الیاف به کار رفته در تولید آن می باشد. این محصول که با عناوین دیگری همچون بلنکت و پتوی سرامیکی نیز معروف است. به دلیل مقاومت حرارتی بالا که به […]

گاما صنعت جهت نیل به اهداف خود که همانا ارائه بهترین کیفیت ، خدمات و محصولات با است.انداردهای بین المللی و ارائه آن به تولید کنندکان و مصرف کنندکان داخلی می باشد گامی موثر برداشته تا هم افزایی توان عملیاتی با شرکت ها و کارخانه های فعال داخلی در این زمینه را گسترش دهد.

صنایع لاستیک سازی تکتاز صنعت با سال تجربه در عرصه طراحی و تولید قطعات لاستیکی و پلاستیکی با یکی از کاملترین و مجهزترین مجموعه های قطعه سازی،قالب سازی و پرس کاری با در اختیار داشتن واحد کارگاهی مستقل و بهره گیری از تکنولوژی نوین،تجهیزات پیشرفته،تنوع در قالب،همچنین با به کارگیری متخصصین مجرب در زمینه صنایع لاستیک سازی کشور گامی موثر در جهت پیشرفت صنعت کشور برداشته و بستری را فراهم آورده است. تا فرآورده های طراحی و تولید شده خود را با سرعت و کیفیت بالا در اختیار متقاضیان محترم قرار دهد. این مجموعه محصولات خود را در قالب گروههای زیر ارائه می نماید: طراحی و تولید انواع فرآورده های لاستیکی و پلاستیکی مورد است.فاده کارخانجاتی از قبیل:قند و شکر،کاغذ



( اجاره ) های دیگر