اجاره غلطک - غلتک در لواسان

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رفتن به درون غار در دل کوه‌ کمی شبیه به فیلم‌های ژانر وحشت هیجان شما را بر‌می‌انگیزد. فعالیت این موزه توسط است.اد ناصر هوشمند وزیری آغاز شد. آثاری که در موزه وجود دارند با هزینه شخصی است.اد وزیری و تحت نظر ایشان ساخته شده‌اند.

امامزاده فضلعلی (ع) واقع در روستای ناران بخش لواسانات، برادر امام رضا (ع) و از فرزندان امام موسی كاظم (ع) است.. در حال حاضر ساختمان امامزاده دو ایوان دارد که یک ایوان در ضلع شمالی و دیگری در ضلع جنوبی خودنمایی می‌کنند. اتاق مقبره پلان چهارضلعی دارد و مزین به آینه‌کاری است. که به هشت ضلعی و بعد به دایره تبدیل شده و به گنبد منتهی می‌شود. سقف امامزاده به‌دلیل بارش‌های شدید نیمه دوم سال، شیروانی دارد. این اثر تاریخی در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

آبشار پسچویک یا پسکوهک با ارتفاع ۵ متر، از معروف‌ترین جاهای دیدنی افجه است. که در شمال شرق آن قرار دارد. طراوت و سرسبزی این منطقه و همچنین وجود درختان افرا، زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آبشار بخشیده‌اند. اگر به بالای آبشار بروید، چشم‌انداز زیبایی از دشت هویج پیش روی شما قرار می‌گیرد.


به طور کلی طراحی و ساخت غلتک لاستیکی در کاربردهایی یافت می شوند که نیاز به تماس زیاد و نگه داشتن نیروهای اصطکاک دارند. آنها همچنین در عملیات ظریف تر مانند پردازش صاف کردن چین و چروک در کاغذ و یا فیلم های پلاستیکی یافت می شوند. این نوع غلطک ها در مواردی است.فاده می شوند که قطعات نمی توانند صدمه ای به سطح و یا به طور کلی وارد کنند. به طور مشابه ، غلطک های لاستیکی در برنامه های پردازش مواد که در آن به مواد سبک مورد نیاز است. ، مانند تولید یا پردازش کاغذ ، نساجی یا ورق فلز ، است.فاده می شود.

پتو نسوز که از جمله محصولات پرکاربرد در حوزه صنعت و اطفای حریق به شمار می آید، وابسته به عوامل گوناگونی مانند کیفیت و نوع الیاف به کار رفته در تولید آن می باشد. این محصول که با عناوین دیگری همچون بلنکت و پتوی سرامیکی نیز معروف است. به دلیل مقاومت حرارتی بالا که به […]

فروشگاه اینترنتی ایران رولیک در زمینه طراحی و ساخت غلتک فعالیت می کند . مشتریان عزیز می توانند طراحی و ساخت غلتک سفارشی خود را دریافت کنند . ایران رولیک طراحی و ساخت غلتک در صنایع معدن ، هوافضا و حمل و نقل ، تجهیزات دیجیتالی چاپ ، بسته بندی ، عکاسی ، شیشه ، پردازش و تبدیل تجهیزات را ارائه می دهند. طراحی و ساخت غلتک اجزای گسترده ای هستند که عملکردهای ساده و در عین حال شگفت آور متنوعی را برای تسهیل و پردازش حرکت مواد و محصولات در تولید محیط های صنعتی ارائه می دهند.



( اجاره ) های دیگر