اجاره غلطک - غلتک در ورامین

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طول تاریخ، ورامین بزرگان زیادی را به خود دیده است. که با خدمات ارزنده‌ خود در دل تاریخ ماندگار شده‌اند. یکی از این افراد خاندان رضی‌الدین ابوسعد ورامینی هستند که برای رونق تشیع در این شهر زحمات زیادی کشیده‌اند؛ ازجمله زحمات این خاندان می‌توان به تلاش آن‌ها در تأسیس «بنیاد مسجد جامع و مسجد رضویه و فتحیه» اشاره کرد.

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.

یکی از روستاهای جذاب و دیدنی شهرستان ورامین، روستای خاوه است.. روستای خاوه در کیلومتری شرق بخش جواد‌آباد ورامین قرار دارد. درصورتی که در سفر به ورامین به دنبال مکان‌های سرسبز هستید، بازدید از روستای خاوه احتمالا نیاز شما را پوشش می‌دهد. طبیعت بسیار زیبا و آثار تاریخی این روستا، موجب محبوبیت بالای خاوه در بین گردشگران شده است..


طراحی و ساخت غلتک نقاله به دلیل بارهای تحمل زیاد موجود در تسمه های نقاله ، غلتک های فلزی هستند. این غلتک ها از نظر طبیعت کوچکتر هستند. غلطک های نوار نقاله مستقیماً محصولات را حمل نمی کنند ، بلکه به عنوان محورهای محرک برای سیستم های نوار نقاله با تسمه عمل می کنند. این غلطک ها معمولاً از فولاد ابزار کربنی سخت شده قوی هستند آنها را می توان با یا بدون سطح کروم برای کاربردهای صنعتی سخت تر مشخص کرد ، و حتی با موتورهای یکپارچه و محورهای محرک در دسترس هستند .

این شرکت اکنون با بهره گیری از واحدهایی همچون واحد تکنیکال ، واحد آزمایشگاه تخصصی مواد ، واحد تولید آمیزه های لاستیکی با دستگاههای پیشرفته ، واحد تورق مواد ، واحد قالبگیری مجهز به پرسهای اتوماتیک با تناژ بالا ، کیفیت تولیدات خود را مطابق با مشخصات درخواستی مشتری تضمین می کند. این شرکت با بهره برداری از تکنولوژی روز میباشد

غلطک‌های صنعتی از جمله اجزاء و قطعات مکانیکال و ماشین‌های صنعتی هستند که در بسیاری از خطوط تولید نقش‌های متفاوتی در صنعت ایفا می‌کنند. بسته به انتظاری که از یک رول میرود، تیم مهندسی با تجربه و پرسنل مجرب اریکو با دقت نظری که در طراحی و انتخاب تلرانسهای مورد نیاز، متریال مناسب، روش تولید مناسب و بهرمندی از تجهیزات تخصصی مورد نیاز دارند کیفیت عالی و عملکرد طولانی مدت این محصولات را تضمین می‌کند



( اجاره ) های دیگر