فروش غلطک - غلتک در چهاردانگه

Roller - roller-1
Roller - roller-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..

گروه ملک آسمان ( دکتر ملک ) فعال در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره انواع کارگاه، سوله، انبار و آپارتمان و اماکن تجاری و خانه های ویلایی است. و با دارا بودن کادری مجرب و تیم های مهندسی و اجرا و بازسازی آماده همکاری برای مشارکت در ساخت و مشاوره برای سرمایه گذاری است.. این گروه دارای دفتر اختصای معلاملات برای افزایش اعتماد شما مشتریان است..


به طور کلی طراحی و ساخت غلتک لاستیکی در کاربردهایی یافت می شوند که نیاز به تماس زیاد و نگه داشتن نیروهای اصطکاک دارند. آنها همچنین در عملیات ظریف تر مانند پردازش صاف کردن چین و چروک در کاغذ و یا فیلم های پلاستیکی یافت می شوند. این نوع غلطک ها در مواردی است.فاده می شوند که قطعات نمی توانند صدمه ای به سطح و یا به طور کلی وارد کنند. به طور مشابه ، غلطک های لاستیکی در برنامه های پردازش مواد که در آن به مواد سبک مورد نیاز است. ، مانند تولید یا پردازش کاغذ ، نساجی یا ورق فلز ، است.فاده می شود.

رولهای انتقال دهنده حرارت (کلندر) در سایزهای متنوع با است.فاده از آلیاژها و طرحهای مهندسی گوناگون با پوشش دهی کروم سخت و کیفیت سطحهای متفاوت متناسب با نیاز مشتری، مورد مصرف صنایع لاستیک و پلاستیک، تایر سازی، فولاد و چوب و کاغذ

فروشگاه اینترنتی ایران رولیک در زمینه طراحی و ساخت غلتک فعالیت می کند . مشتریان عزیز می توانند طراحی و ساخت غلتک سفارشی خود را دریافت کنند . ایران رولیک طراحی و ساخت غلتک در صنایع معدن ، هوافضا و حمل و نقل ، تجهیزات دیجیتالی چاپ ، بسته بندی ، عکاسی ، شیشه ، پردازش و تبدیل تجهیزات را ارائه می دهند. طراحی و ساخت غلتک اجزای گسترده ای هستند که عملکردهای ساده و در عین حال شگفت آور متنوعی را برای تسهیل و پردازش حرکت مواد و محصولات در تولید محیط های صنعتی ارائه می دهند.



( فروش ) های دیگر