مشاوره و اجرا قطعه سازی در بومهن

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


تزریق پلاستیک یکی از پرکاربردترین روش های تولید قطعات می باشد که در حال حاضر محبوبیت زیادی دارد در این روش با انتخاب ماده اولیه مرغوب قالب ساز قالب ساخته شده را در دستگاه تزریق پلاستیک قرار داده وشروع به تولید انبوه از روش پاشش ماده مذاب به اصطلاح پلاستیکی می نماید.

در بخش اول این پژوهش، تلاش شده است. که پس از آشنایی با فضای صنعت قطعه سازی و صنعت خودرو چالش های اصلی جهت ورود به این صنعت ارائه شود تا دید جامعی از وضعیت صنعت خودروسازی کشور و امکان های ورود به این عرصه ایجاد شود. در بخش دوم گزینه هایی به عنوان پیشنهاد برای ورود به صنعت قطعه سازی خودرو مطرح شده است..

جامعه اندیشکده‌ ها از سال ، با هدف ایجاد و است.قرار سازوکارهایی جهت معرفی و برجسته‌ سازی پژوهش‌ ها و اقدامات برتر اندیشکده‌ های کشور راه‌ اندازی شده است.. به این ترتیب که با شناسایی و الگوسازی از فعالیت‌ های موفق اندیشکده‌ ها، زمینه برای توسعه ظرفیت و اثرگذاری اندیشکده‌ های فعلی و فضا برای شکل‌گیری اندیشکده‌ های جدید فراهم شود. جامعه اندیشکده‌ ها تلاش دارد در فضایی غیرانحصاری با مشارکت اندیشکده‌ ها و گروه‌ های فعال در زیست بوم اندیشه ورزی کشور، ماموریت خود را به انجام برساند. در این راستا از حضور و همکاری مجموعه ها و برنامه‌ های دیگر در این زیست‌ بوم است.قبال می‌کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر