مشاوره و اجرا قطعه سازی در تهران

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..

طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:


استفاده از مواد درجه یک و مقاوم همواره در قطعه سازی صنعتی حرف اول را می زند. با توجه به نوع قطعه و کاربری که دارد، جنس قطعه تعیین می شود. جنس قطعات می تواند، پلاستیکی، فلزی و فولادی و … . باشد. بنابراین نوع کار قطعه، مشخص کننده جنس و اندازه و وزن و شکل آن است..

این فرایند بیشتر برای تولید انبوه قطعات کوچک و پیچیده با دقت بالا مورد است.فاده قرار می‌گیرد، و اغلب نیاز به ماشینکاری یا پرداخت اضافی را از بین می‌برد. در این فرایند تولید ضایعات مواد کمی وجود دارد، و می‌توان از مواد یا مخلوط‌های غیرمعمول است.فاده کرد. همچنین می‌توان قطعاتی با درجه کنترل شده‌ای از تخلخل یا نفوذپذیری تولید کرد.

صنعت خودرو یکی از صنایع مادر کشور است.. این صنعت برای حرکت و چرخه تولید نیازمند یک صنعت تولید قطعات خودرو به عنوان پشتیبان می باشد. بنابراین، صنعت قطعه‎ سازی از اهمیت بسیاری برخوردار است.. چالش‎ هایی که در صنعت قطعه‎ سازی برای دو خودروساز بزرگ کشور وجود دارد، موجب شده تا صنعت خودروسازی با مشکلاتی مواجه شود. همچنین چالش های موجود در بخش قطعه سازی، سبب شده تا صنعت خودرو نتواند به عنوان یک مزیت رقابتی در صنعت ایران قلمداد شود. برای برطرف کردن برخی از این چالش ‎ها، رسیدن به خودکفایی تولید قطعات نیاز است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر