مشاوره و اجرا قطعه سازی در دیزین

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از خاطره‌انگیزترین تفریحات برفی و بخش جدانشدنی فصل زمستان، ساختن آدم‌برفی است.. در مجموعه دیزین سالانه جشنواره‌ای با عنوان جشنواره آدم‌برفی برگزار می‌شود و به سازنده بهترین آدم‌برفی هدیه‌ای تعلق می‌گیرد.

پیست اسکی دیزین، برای اهالی تفریحات زمستانی نامی آشنا است.. دیزین در ارتفاعات رشته کوه‌های البرز، در فاصله کیلومتری شمال کرج و کیلومتری ولایت رود قرار دارد؛ البته بخش‌هایی از مجموعه تفریحی رفاهی پیست اسکی دیزین در است.ان تهران است.. این مجموعه فرصتی مناسب برای تجدید قوا، تفریح دوستانه و خانوادگی و است.فاده از هوای پاک کوهستان را فراهم می‌کند و با امکانات رفاهی و تفریحی عالی ورزشکاران و گردشگران بسیاری را در هر فصلی از سال به سوی خود می‌کشد.

پیست مبتدی نیز برای افراد مبتدی ساخته شده و دارای طول و شیب کمتری می‌باشد. در این قسمت به افراد مبتدی آموزش اسکی نیز داده می‌شود. پیست‌های دیگر برای انجام ورزش‌های جذاب و سرگرم کننده زمستانی در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. زمان اسکی در این منطقه که بیشترین زمان را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد، از اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت است..


در برخی دستگاه ها و در برخی صنایع نیاز است. تا قطعه ای وزن دار باشد تا دستگاه به خوبی کار کند و از تکان های شدید جلوگیری کند. در برخی دستگاه ها اینکه وزن سبکی داشته باشد دستگاه خوب کار می کند. بنابراین باید به این نکات هم توجه شود.

قطعه سازی چیست؟ قطعه سازی فرایندی است. که در آن مهندسان فنی مجرب متناسب با نیاز صنایع مختلف با انتخاب متریال های مناسب وقابل تبدیل اقدام به ساخت یک نمونه از محصول در بخش قالب سازی نموده وسپس اقدام به تولید انبوه آن می نمایند.

جامعه اندیشکده‌ ها از سال ، با هدف ایجاد و است.قرار سازوکارهایی جهت معرفی و برجسته‌ سازی پژوهش‌ ها و اقدامات برتر اندیشکده‌ های کشور راه‌ اندازی شده است.. به این ترتیب که با شناسایی و الگوسازی از فعالیت‌ های موفق اندیشکده‌ ها، زمینه برای توسعه ظرفیت و اثرگذاری اندیشکده‌ های فعلی و فضا برای شکل‌گیری اندیشکده‌ های جدید فراهم شود. جامعه اندیشکده‌ ها تلاش دارد در فضایی غیرانحصاری با مشارکت اندیشکده‌ ها و گروه‌ های فعال در زیست بوم اندیشه ورزی کشور، ماموریت خود را به انجام برساند. در این راستا از حضور و همکاری مجموعه ها و برنامه‌ های دیگر در این زیست‌ بوم است.قبال می‌کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر