مشاوره و اجرا قطعه سازی در شهر جدید اندیشه

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


در زمینه صنعت به دلیل اهمیت بالای دستگاه ها از نظر کار،زمان و قیمت بسیار مهم است. که قطعات روان و هماهنگ کار کنند. شاید تصور شود که منظور از قطعات صنعتی، صرفا قطعه های بزرگ و فلزی است. که در دستگاه های غول پیکر است.فاده می شود.  اما باید گفت قطعات بسیار کوچکی هم وجود دارند که برای مثال برای دستگاه های برش مورد است.فاده قرار می گیرند و ظریف هستند. گذشته از جنس فلزی و فولادی برخی از قطعات، از جنس پلاستیک هم می باشند که کاربردهای خاصی در برخی دستگاه ها دارند.

ساخت مواد صنعتی با است.فاده از پرینتر سه بعدی در انواع مهندسی از جمله مهندسی مکانیک ارائه می شود. چاپ سه بعدی در فلز امکان ایجاد اشیائی با شکل های پیچیدهای را می دهد که، یا ساختن آن غیرممکن است. و یا تولید آن با است.فاده از سایر فن آوری ها بسیار گران تمام می شود.

دراین روش قطعه سازی بر اساس یک الگوی مشخص و با بکار گیری ماشین آلات ساخت   و پردازش صورت می گیرد. این بخش از روش های قطعه سازی بیشتر در صنایع تولیدی همچون خودروسازی،صنایع دفاعی، کارخانجات سیمان، صنایع بالادستی نفت، صنایع پتروشیمی، صنایع فولاد و آلومینیوم، صنایع نیروگاهی  و… کاربری فراوانی دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر