مشاوره و اجرا قطعه سازی در شهر سنگ تهران

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

به دلیل تجمع تولیدکنندگان و فروشندگان متعدد و معتبر سنگ در این بازار، انتخاب از بین محصولات راحت تر و سریع تر به نتیجه خواهد رسید. بازارهایی که در داخل بافت شهری قرار دارند به مراتب کوچکتر از بازارهای سنگ خارج از شهر هستند و به دلیل تنوع پایین از هر لحاظ، نمی توانند نظر همه خریداران را جلب نمایند. اما مراکزی نظیر بازار سنگ شمس آباد این مزیت را دارد که به دلیل وسعت زیاد، تنوع بی نظیری از انواع سنگ ها را با کیفیت، رنگ و طرح های مختلف را در خود جای داده است.. بنابراین اگر برای پروژه های لوکس و خاص خود، در جستجوی سنگ های باکیفیت، لوکس و منحصر بفرد هستید، و یا سنگی مناسب با بودجه پروژه خود و با صرفه اقتصادی می خواهید، حتما بازار سنگ شمس آباد را در نظر داشته باشید.


یکی از مهم ترین مشکلات این حوزه، کافی نبودن شرکت های تامین کننده رده یک در تولید قطعات است.. این مجموعه ها که با مجموعه ای از تامین کنندگان خرد در ارتباط هستند باعث می شوند خودروساز درگیر ارتباط با تامین کنندگان خرد نشود و در تامین قطعات مدیریت بهتری داشته باشد. در مقابل ساختارهای رده یکی قطعه سازان، روش تامین سبدی قطعات در قطعه سازان بزرگ ایران شکل گرفته است.. این موضوع منجر به وابستگی خودروساز درحوزه های مختلف قطعات خودرو و بروز مشکلات جدی در مدیریت زنجیره تامین شده است..

دراین روش قطعه سازی بر اساس یک الگوی مشخص و با بکار گیری ماشین آلات پردازش وتراشکاری صورت می گیرد این بخش از روش های قطعه سازی بیشتر در صنایع تولیدی همچون خودروسازی،صنایع دفاعی، کشتی سازی وخطوط لوله و&#; کاربری فراوانی دارد.

زمانی که صحبت از ساخت قطعه می شود، اولین نکته ای که باید در نظر گرفت طراحی درست آن است.. این طراحی شامل شکل ظاهری، جنس مناسب و اندازه مناسب است.. شخص طراح باید این نکته را در نظر داشته باشد که قطعه ای که طراحی می شود برای چه دستگاهی است. مثلا  اینکه قطعه ای که طراحی می شود از نظر وزنی متناسب باشد. زیرا شاید تصور شود که قطعه ای خوب است. که وزن کمی داشته باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر