مشاوره و اجرا قطعه سازی در شهرک صنعتی قرچک

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


امروز قطعه سازی در بخش های مختلف کابرد دارد و تقریبا با مکانیزه شدن خط های تولید ، قطعه سازی از ضروریات هر بخش صنعتی می باشد. واحد های تخصصی قطعه سازی با کم کردن هزینه های راه اندازی مسیر را برای صنعتگران هموار و بخش تولید را در مدار نگه می دارند.

یکی از مهم ترین مشکلات صنعت خودروسازی، نبود است.راتژی بلندمدت و آینده شفاف و روشن برای سرمایه  گذاری است.. به طورکلی به دلیل وابستگی شدید لایه مدیریتی خودروسازان بزرگ به ساختار دولتی، بخش بزرگی از بدنه مدیریتی با تغییر دولت ها، تغییر می کند و لذا عمده سیاست های اعمالی در این صنعت، عمر چهار یا حداکثر هشت ساله دارند.

امروزه قطعه سازی در بخش های مختلف صنعت کابرد دارد و با مکانیزه شدن خط های تولید ، قطعه سازی از ضروریات هر بخش صنعتی می باشد. واحد های تخصصی قطعه سازی با کم کردن هزینه های راه اندازی، مسیر را برای صنعتگران هموار و بخش تولید را در مدار نگه می دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر