مشاوره و اجرا قطعه سازی در شهریار

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.

هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .


در برخی دستگاه ها و در برخی صنایع نیاز است. تا قطعه ای وزن دار باشد تا دستگاه به خوبی کار کند و از تکان های شدید جلوگیری کند. در برخی دستگاه ها اینکه وزن سبکی داشته باشد دستگاه خوب کار می کند. بنابراین باید به این نکات هم توجه شود.

قطعه سازی چیست؟ قطعه سازی فرایندی است. که در آن مهندسان فنی مجرب متناسب با نیاز صنایع مختلف با انتخاب متریال های مناسب وقابل تبدیل اقدام به ساخت یک نمونه از محصول در بخش قالب سازی نموده وسپس اقدام به تولید انبوه آن می نمایند.

برای قطعه سازی صنعتی باید مراحل خاصی طی شود و طبق روش انتخاب شده قطعه مورد نظر ساخته شود. طرح اولیه قطعه مورد نظر در ابتدا توسط متقاضی ارائه می شود و سپس در صورت نبود قالب مربوطه، قطعه با است.فاده از نرم افزار شبیه سازی شده و جنس آن را مشخص می کند و برای ساخت تحویل واحد تولید می شود. قطعه سازی توسط یکی از روش های زیر انجام میشود:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر