مشاوره و اجرا قطعه سازی در غرب تهران

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه دارای ۵ ناحیه و محله و وسعتی حدود ۵۸ کیلومتر مربع می‌باشد. مرز شمالی منطقه بزرگراه رسالت، مرز شرقی خیابان‌های مجیدیه و سبلان، مرز جنوبی خیابان‌های انقلاب و دماوند و مرز غربی آن بزرگراه شهید مدرس و خیابان شهید دکتر مفتح می‌باشد. محله های این منطقه عبارتند از :

سال یک اتفاق زیبا و مدرن در ستارخان فعلی افتاد و آن هم ساخت برج‌های سه‌گانه بود که با وقوع انقلاب و تغییر نام این محله به ستارخان، سردار ملی، ادامه احداث این برج‌ها در دهه شصت انجام شد. در حال حاضر محله ستارخان یکی از شاهراه‌های متصل کننده مرکز به غرب تهران است. و در کنار خانه‌های ویلایی، مراکز تجاری بی‌نظیر و آپارتمان‌های شیک در آن بسیار است.!

دانشکده‌ی تربیت بدنی دانشگاه آزاد و دانشکده‌ی زبان خارجی دانشگاه آزاد در این محله قرار گرفته اند. از طرف دیگر کانون زبان ایران واقع در خیابان حسن سیف، آموزشگاه زبان ایرانمهر واقع در بلوار شریفی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بلوار فرحزادی انتهای خیابان حسن سیف از دیگر مراکز فرهنگی و آموزشی این محله هستند.


قالب سازی صنعتی به طور کلی به  صنعت ساخت قالب جهت تولید قطعات صنعتی اطلاق میشود.. زمانی که بخواهیم از یک قطعه به خصوصی به تعداد بالایی تولید کنیم، ساخت جداگانه هر یک از آنها کار معقولی به نظر نمی رسد. بنابراین بهتر است. که یک قطعه را به تعدا بالا تولید کنیم و سپس قطعه مورد نظرمان را با است.فاده از این قالب در تعداد بالایی تولید کنیم. در حقیقت ساخت قالب اولین قدم در تولید انبوه قطعات و ابزارهای مختلف است.. هر چه قطعه ای که قرار است. ساخته شود دارای ظرافت های بیشتری باشد لازم است. که تمام این ظرافت ها در ساخت قالب نیز به دقت ایجاد گردد. قالب ها دقیقا باید مکمل قطعه مورد نظرمان باشند. به همین دلیل نیز هر چه قطعه مورد نظر پیچیده تر باشد، ساخت قالب آن نیز پیچیده تر می شود.

استفاده از مواد درجه یک و مقاوم همواره در قطعه سازی صنعتی حرف اول را می زند. با توجه به نوع قطعه و کاربری که دارد، جنس قطعه تعیین می شود. جنس قطعات می تواند، پلاستیکی، فلزی و فولادی و … . باشد. بنابراین نوع کار قطعه، مشخص کننده جنس و اندازه و وزن و شکل آن است..

در بخش اول این پژوهش، تلاش شده است. که پس از آشنایی با فضای صنعت قطعه سازی و صنعت خودرو چالش های اصلی جهت ورود به این صنعت ارائه شود تا دید جامعی از وضعیت صنعت خودروسازی کشور و امکان های ورود به این عرصه ایجاد شود. در بخش دوم گزینه هایی به عنوان پیشنهاد برای ورود به صنعت قطعه سازی خودرو مطرح شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر