مشاوره و اجرا قطعه سازی در قرچک

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 


داشتن پلتفرم مزایای زیادی دارد. در صورت حاکم‎ شدن نگاه پلتفرمی، دستیابی به نتایج فوق‎ الذکر برای ایران به درجات بیشتری ممکن خواهد بود. به عنوان مثال، با پلتفرم فولکس واگن  MQB، زمان توسعه محصول درصدکاهش داشته است.. در تفکر پلتفرمی، شرکت فورد به افزایش کیفیت محصولات دست یافته ‎است. در نتیجه آن به کاهش ۵ درصدی تعمیرات طی ۵ سال رسیده‎ اند. فقدان دانش پلتفرم و نبود پلتفرم واحد باعث بروز مشکلات جدی از جمله «ایمنی نامطلوب خودروها»، «متمایل‎ شدن صنعت خودرو به مونتاژ کاری»، «از دست ‎رفتن بازارهای صادراتی»، «بهره وری پایین صنعت خودرو»، برای بخش خودروسازی کشور شده است..

مهندسی معکوس یا Reverse Engineering یکی از واژه هایی است. که طی دهه های اخیر بسیار بیشتر از  گذشته مورد است.فاده قرار می‌گیرد و حتی در ادبیات عمومی و اجتماعی هم وارد شده است..اگر چه بر اساس نوع کاربرد و رشته‌ای که در مورد آن صحبت می‌کنیم، معنا و مفهوم مهندسی معکوس تفاوت خواهد داشت، اما شاید بتوان تعریف زیر را به عنوان یک تعریف مختصر و مفید از مهندسی معکوس پذیرفت:

این فرایند بیشتر برای تولید انبوه قطعات کوچک و پیچیده با دقت بالا مورد است.فاده قرار می‌گیرد، و اغلب نیاز به ماشینکاری یا پرداخت اضافی را از بین می‌برد. در این فرایند تولید ضایعات مواد کمی وجود دارد، و می‌توان از مواد یا مخلوط‌های غیرمعمول است.فاده کرد. همچنین می‌توان قطعاتی با درجه کنترل شده‌ای از تخلخل یا نفوذپذیری تولید کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر