مشاوره و اجرا قطعه سازی در لواسان

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

دیگر موارد نیز اثبات می‌نماید که شبهه‌ای در این که آسان به معنی برآینده و سرزننده‌است، وجود ندارد، مثلاً به همین معنی کلمه آسغ در لهجه بلوچی و آسین در لهجه است.رآبادی (گرگانی) که به معنی آمدن می‌باشند در این گویش‌ها وجود دارند و در لهجه بلوچی نیز آسان با کلمه روش (از ریشه روشن و روشنائی) ترکیب شده و به صورت "روش آسان" معنی برآمدن آفتاب و برخاستن خورشید گرفته‌است. در زبان ارمنی نیز کلمه اَسَن که از زبان‌های ایرانی (پهلوی) به عاریت گرفته شده به همین معنی موجود است.. همچنین است.اد

امامزاده فضلعلی شهر لواسان در این محله قرار دارد. از دیگر ابنیه تاریخی شهر لواسان که در این محله واقع گردیده، می‌توان حمام محله ناران مربوط به دوره صفوی و قلعه باستانی باغ دره مربوط به دوره هخامنشی و دوره ساسانیان را نام برد.


هر دستگاه از اجزای مختلفی تشکیل شده است. و برای اینکه بتواند به خوبی کار کند، باید اجزا و قطعات به خوبی و به درستی در کنار هم قرار بگیرند. وجود یک قطعه معیوب روند کار دستگاه را مختل می کند و در صورتی که به آن رسیدگی و اشکال رفع نشود ممکن است. کل دستگاه با خطر خرابی و از کار افتادگی روبرو شود.

امروز قطعه سازی در بخش‌های مختلف کابرد دارد و تقریبا با مکانیزه شدن خط‌های تولید، قطعه‌سازی از ضروریات هر بخش صنعتی می باشد. واحدهای تخصصی قطعه‌سازی با کم‌کردن هزینه‌های راه‌اندازی مسیر را برای صنعتگران هموار و بخش تولید را در مدار نگه می دارند.

با توجه به موارد ذکر شده، سنجه هایی مانند «قرار داشتن پروژه در گلوگاه کاری»، «وجود عزم انجام کار و مستندات تصویب پروژه در هیئت مدیره شرکت خودروساز»، «حجم کار انجام شده و پیشرفت کار تاکنون» «وجود تعریف مشخص و پرهیز از کلی‎گویی»، «وجود راه‎ حل های جایگزین و بحث تحریم‎ ها» و «نیازمندی پروژه به همکاری ‎های بالادستی» برای ورود به حوزه خودروسازی نیز پیشنهاد می‎شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر