مشاوره و اجرا قطعه سازی در پیشوا

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


جامعه اندیشکده‌ ها از سال ، با هدف ایجاد و است.قرار سازوکارهایی جهت معرفی و برجسته‌ سازی پژوهش‌ ها و اقدامات برتر اندیشکده‌ های کشور راه‌ اندازی شده است.. به این ترتیب که با شناسایی و الگوسازی از فعالیت‌ های موفق اندیشکده‌ ها، زمینه برای توسعه ظرفیت و اثرگذاری اندیشکده‌ های فعلی و فضا برای شکل‌گیری اندیشکده‌ های جدید فراهم شود. جامعه اندیشکده‌ ها تلاش دارد در فضایی غیرانحصاری با مشارکت اندیشکده‌ ها و گروه‌ های فعال در زیست بوم اندیشه ورزی کشور، ماموریت خود را به انجام برساند. در این راستا از حضور و همکاری مجموعه ها و برنامه‌ های دیگر در این زیست‌ بوم است.قبال می‌کند.

صنعت خودرو یکی از صنایع مادر کشور است.. این صنعت برای حرکت و چرخه تولید نیازمند یک صنعت تولید قطعات خودرو به عنوان پشتیبان می باشد. بنابراین، صنعت قطعه‎ سازی از اهمیت بسیاری برخوردار است.. چالش‎ هایی که در صنعت قطعه‎ سازی برای دو خودروساز بزرگ کشور وجود دارد، موجب شده تا صنعت خودروسازی با مشکلاتی مواجه شود. همچنین چالش های موجود در بخش قطعه سازی، سبب شده تا صنعت خودرو نتواند به عنوان یک مزیت رقابتی در صنعت ایران قلمداد شود. برای برطرف کردن برخی از این چالش ‎ها، رسیدن به خودکفایی تولید قطعات نیاز است..

قالب سازی صنعتی به طور کلی به  صنعت ساخت قالب جهت تولید قطعات صنعتی اطلاق میشود.. زمانی که بخواهیم از یک قطعه به خصوصی به تعداد بالایی تولید کنیم، ساخت جداگانه هر یک از آنها کار معقولی به نظر نمی رسد. بنابراین بهتر است. که یک قطعه را به تعدا بالا تولید کنیم و سپس قطعه مورد نظرمان را با است.فاده از این قالب در تعداد بالایی تولید کنیم. در حقیقت ساخت قالب اولین قدم در تولید انبوه قطعات و ابزارهای مختلف است.. هر چه قطعه ای که قرار است. ساخته شود دارای ظرافت های بیشتری باشد لازم است. که تمام این ظرافت ها در ساخت قالب نیز به دقت ایجاد گردد. قالب ها دقیقا باید مکمل قطعه مورد نظرمان باشند. به همین دلیل نیز هر چه قطعه مورد نظر پیچیده تر باشد، ساخت قالب آن نیز پیچیده تر می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر