مشاوره و اجرا قطعه سازی در چهاردانگه

piece making-1
piece making-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.


چالش ‎های موجود در صنعت قطعه‎ سازی دو خودروساز بزرگ کشور، موقعیت‎ های مناسبی را برای سرمایه گذاری و ورود ایجاد کرده است.. بنابراین ضروری است. برای سرمایه گذاری مطمئن در این صنعت، این چالش ها به دقت مورد بررسی قرار گیرند. در این پژوهش پس از بررسی چالش های پیش روی صنعت خودروسازی و تامین قطعات آن، برای سرمایه‎ گذاری دو زمینه «سرمایه گذاری در زنجیره تامین و ورود به عنوان تامین‎ کننده» و «سرمایه‎گذاری در شرکت خودروسازی» پیشنهاد شده است.. در رابطه با سرمایه گذاری در زنجیره تأمین، یازده مورد جهت سرمایه گذاری پیشنهاد شد. در خصوص سرمایه گذاری در شرکت های خودروساز نیز سنجه هایی ارائه شد و پیشنهادات کلی نظیر مانند مشارکت و سرمایه گذاری روی پلتفرم اس پی (که محصول اول آن شاهین، متعلق به شرکت سایپا است.) یا سرمایه گذاری روی پلتفرم پی اف وان (که محصول اول آن کامتعلق به شرکت ایران خودرو است.) می‎توان مطرح کرد.

برای قطعه سازی صنعتی باید مراحل خاصی طی شود و طبق روش انتخاب شده قطعه مورد نظر ساخته شود. طرح اولیه قطعه مورد نظر در ابتدا توسط متقاضی ارائه می شود و سپس در صورت نبود قالب مربوطه، قطعه با است.فاده از نرم افزار شبیه سازی شده و جنس آن را مشخص می کند و برای ساخت تحویل واحد تولید می شود. قطعه سازی توسط یکی از روش های زیر انجام میشود:

هر دستگاه از اجزای مختلفی تشکیل شده است. و برای اینکه بتواند به خوبی کار کند، باید اجزا و قطعات به خوبی و به درستی در کنار هم قرار بگیرند. وجود یک قطعه معیوب روند کار دستگاه را مختل می کند و در صورتی که به آن رسیدگی و اشکال رفع نشود ممکن است. کل دستگاه با خطر خرابی و از کار افتادگی روبرو شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر