تجهیزات آتش نشانی در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




ماسک آتش نشانی از وسایل آتش نشانی است. که نبود آن در تجهیزات سلامت آتشنشانان را تحت شعاع قرار می‌دهد. ماسک آتش نشانی هم به صورت نیمه صورت و هم تمام صورت مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این ماسک ها هم به صورت دو فیلتر و هم تک فیلتر موجود هستند که بسته به نوع و میزان حریق آتش نشان یکی از این دو است.فاده می‌کنند.  ماسک های آتش نشانی نه تنها از ورود دود به داخل ریه ها جلوگیری می‌کند بلکه کل صورت را محافظت می‌نماید. طلق است.فاده شده در قسمت چشم ها از پلی کربنات ساخته شده است. و ضد خش می‌باشد. این ماسک ها را می توان به دستگاه های اکسیژن متصل نمود تا در صورت عدم وجود هوای سالم در محیط آتش نشان بتواند به کار خود ادامه دهد.

بنابراین در هنگام خرید تجهیزات آتش نشانی باید به کارایی آن نیز توجه کرد. به دلیل اینکه آتش نشان ها از این وسایل و لوازم برای نجات جان و مال افراد است.فاده می کنند، طراحی و ساخت آنها باید به گونه ای باشد که بدون هیچ نقصی کار کنند.

جعبه آتش نشانی از پرکاربردترین تجهیزات آتش نشانی است. که محل نگهداری لوازم و ابزار آتش نشانی در مکان های مختلف می باشد. این جعبه ها در سایز های مختلف و با ویژگی متفاوت برای کاربردهای گوناگون، طراحی و تولید می شوند. از مهمترین ویژگی های جعبه آتش نشانی می توان به مواردی مثل: میزان است.حکام و کیفیت ورق است.فاده شده در ساخت جعبه، کیفیت یراق آلات است.فاده شده، کیفیت و نحوه اتصال و جوش قسمت های مختلف جعبه به یکدیگر و همچنین کیفیت لوازم و ابزار تعبیه شده در آن اشاره نمود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار