ردیاب شخصی در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




ردیاب سپهتن ردیابی سازمانی است. که بنا بر نیاز موجود در ناوگان حمل‌ونقل جاده ای تحت عنوان پروژه ای با همین نام طراحی و تولید گردیده است.. در واقع هدف از طراحی این ردیاب نظارت بر ناوگان حمل‌ونقل جاده ای و عملکرد رانندگان، به‌ویژه رانندگان اتوبوس های برون‌شهری و جاده ای بوده تا با اطلاع از وضعیت لحظه‌ای نظیر موقعیت مکانی، سرعت های مجاز و غیرمجاز، اطلاع از کافی بودن زمان است.راحت رانندگان، اطلاع از مدت زمان رانندگی ممتد و زمان است.راحت رانندگان و تشخیص دستکاری و تخلف خودرو ها و بسیاری فاکتور های مشابه از میزان تصادف جاده ای کاسته شود.

شما میتوانید برای دریافت قیمت ردیاب مدل G و خرید بهترین ردیاب شخصی برای کودک و سالمند با تلفن های موجود در وبسایت رایان جی پی اس با کارشناسان ما تماس گرفته و بصورت حضوری یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین شما میتوانید بصورت رایگان از کارشناسان بخش فروش برای خرید ارزانترین ردیاب شخصی راهنمایی بگیرید.

جی پی اس کودک مدل G دارای طول سانتی متر و عرض و نیم سانتی متر با ضخامت نیم میل می باشد. وزن این ردیاب قدرتمند گرم میباشد.شما میتوانید با توجه به وزن بسیار سبک این محصول و ابعاد منحصر از آن در کیف پول &#; چمدان &#; کیف دستی &#; کودک &#; سالمند &#; بیماران آلزایمری &#; موتورسیکلت &#; خودرو &#; کامیون &#; گاوصندوق &#; دوچرخه &#; کودکان اتیسم و هر چیزی که برای شما اهمیت و ارزشمند است. است.فاده نمایید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار