تجهیزات آتش نشانی در رودهن ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همچنین شهرداری رودهن در تلاش است. که جهت ساماندهی به کمپ کردشگری بام رودهن اقدام به ایجاد واحداث بزرگترین رصد خانه است.ان تهران در این نقطه نمایید که در دست بررسی و مطالعه است.. که بعد از راه اندازی رصد خانه این نقطه به کمپ گردشگری، علمی و آموزشی بام رودهن تبدیل می‌شود

بهترین زمان سفر به رودهن بهار و تابستان است.. البته در اوایل فروردین ماه ممکن است. روستاهای شمالی رودهن هنوز سرد باشند و نتوانید در کنار رودخانه‌های آن قدم بزنید. اما به‌طورکلی هر زمان که از گرمای پایتخت یا گرمای سمنان کلافه شدید، یکی دو ساعتی را به طرف رودهن رانندگی کنید تا از خنکای کوهستان و رودخانه‌ها جانی دوباره بگیرید. البته پاییز و زمستان در پیست اسکی آبعلی (در نزدیکی رودهن) حال و هوای متفاوتی دارند، طرفداران ورزش‌های برفی برای رسیدن فصل سرد لحظه‌شماری می‌کنند تا در این موقع از سال از این پیست است.فاده کنند.

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی رودهن بازدید کنید و در روستاهای اطراف به طبیعت‌گردی بپردازید، بهتر است. حداقل یک شب را در طبیعت بکر این منطقه اقامت کنید. در رودهن انواع ویلا، سوئیت، خانه و آپارتمان مبله برای مسافران وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. البته پیدا کردن محل اقامت متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما ممکن است. زمان‌بر باشد، برای سرعت بخشیدن به این امر اتاقک می‌تواند به کمک شما بیاید.


بیشترین وسایل اطفا حریق و تجهیزات امداد و نجات آتش نشانی در این خودرو قرار دارد و علاوه بر فرمانده تیم آتش نشانی خود آتش نشانان نیز در این خودرو به محل خدمت اعزام می‌شوند. این خودرو از دیگر خودرو های آتش نشانی بزرگتر است. و تقریبا هر آنچه آتش نشانان برای انجام ماموریت نیاز دارند در آن قرار می‌گیرد.

این خودرو ها  ازنظر شکل ظاهری شبیه به خودروهای معمولی آتش نشانی هستند؛ ولی فاقد آب و کف هستند  انواع و اقسام وسایل و تجهیزات نجات در مواقع تصادفات رانندگی و سوانح جاده ای، ریزش آوار، وقوع سیل و… برای کمک به افراد درگیر، است.فاده قرار بگیرند.

آیروسل به خودی خود یک نوع گاز است.. زمانی که صحبت از اطفاء حریق می شود “سیستم مهار کننده آتش آیروسل” به اختصار آیروسل خوانده می شود. این سیستم شامل گاز آیروسل، پودر و ذرات جامد است.. زمانی که سنسور های اطفاء حریق تشخیص دود و حرارت ناشی از آتش سوزی می دهند کپسول های آیروسل به صورت خودکار فعال شده و با پخش کردن ذرات جامد کوچکتر از میکرون در محیط باعث ایجاد ماندگاری روی حریق می شوند و با آزاد سازی رادیکال های 



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رودهن