لوازم ترافیکی و هشدار در رودهن ( فروش )

Traffic and warning devices-1
Traffic and warning devices-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



رودهن دارای لهجه و گویش‌های مختلفی است.، گویش مردم در شهر رودهن آذری و در شهر آبعلی مازندرانی است.. روستاهای مهرآباد و گلاهک نیز به گویش ترکی یا همان آذری، روستاهای وسکاره، جورد و آردینه هم به گویش مازندرانی و روستای چناران (چنار غرب سابق) به گویش لری صحبت می‌کنند.

کمپ محمد داغی فضای سرسبزی در یکی از بالاترین نقاط شهر رودهن است.، به همین دلیل به آن بام رودهن نیز می‌گویند. در بام رودهن می‌توانید چشم‌اندازی از کل شهر داشته باشید و حتی شهرهای اطراف مثل پردیس و بومهن را نیز از آن بالا تماشا کنید. هوای پاک این نقطه از شهر در کنار امکانات رفاهی مانند کافه، رستوران، آلاچیق و فضاهای اختصاصی، گردشگران بسیاری را به آن جا می‌کشاند.

رودهن نام شهری در شهرستان دماوند تهران است. که سرسبزی شمال را با کویر پیوند می‌زند. رودهن از شمال با آمُل مازندران و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت هم‌مرز است.. همچنین از مغرب به شهرستان پردیس و شمیرانات می‌رسد و از شرق نیز به مرکز دماوند محدود می‌شود. رودهن به جاده‌های هراز و فیروزکوه نزدیک است. و در راه سفر به است.ان‌های شمالی می‌توانید از رودهن زیبا نیز دیدن کنید. رودهن از آبعلی کیلومتر و از بومهن ۸ کیلومتر فاصله دارد.


**امکان خرید تمامی محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی سپاهان ایمن (دارای نماد اعتماد الکترونیک - اینماد)** www.sepahanimen.ir فروش لوازم ترافیکی و هشدار ، فروش تجهیزات پارکینگ گروه صنعتی سپاهان به صورت انحصاری در زمینه تجهیز مجتمع های تجاری، مسکونی و اداری به لوازم ایمنی پارکینگ، لوازم ترافیکی، نوار ترمز پله ، ترمز پله آلومینیومی لوکس شب تاب و بورس ترمز پله فعالیت می نماید. از جمله سایر فعالیت های گروه صنعتی سپاهان در زمینه مناسب سازی ساختمان می توان به نصب نرده است.یل و آلومینیوم، نرده شیشه ای و فلزی، نصب حفاظ بانکی،حفاظ پنجره، محافظ ستون، کاراستاپ (متوقف کننده خودرو)، خط کشی پارکینگ، تولید کننده راهبند فنی، راهبند آپارتمانی، کانکس نگهبانی، دوربین پلاک خوان، تجهیزات ترافیکی از قبیل است.وانه و کله قندی، سرعت گیر، چشم گربه ای، جدا کننده و ... اشاره نمود.

خط کشی خیابان ها بدون شک نقش بسیار مهمی را در تامین امنیت رانندگان و بهبود جریان عبور و مرور ایفا می کنند. با این حال، خط کشی های ساده در مواردی نمی توانند از بروز حوادث و تصادف ها جلوگیری کنند. یک جاده برون شهری را در شب تصور کنید که از روشنایی کافی برخوردار نیست. احتمال انحر...

در شهرهای پرجمعیت و همچنین محورهای برون شهری، تامین امنیت و نظم امری بسیار دشوار و چالش برانگیز است.. است.فاده از نیروی انسانی برای تامین نظم و امنیت نه تنها هزینه بر است.، بلکه غیر عملی نیز می باشد. به همین سبب است. که برای این هدف، معمولا از ...



( فروش ) های دیگر در رودهن