تجهیزات آتش نشانی در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



منطقه تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق‌شناس محدود می‌شود. از ویژگی‌های خاص منطقه وجود مراکز مهم سیاسی و نظامی مانند بیت رهبری، نهاد ریاست جمهوری، شورای نگهبان، شورای عالی امنیت، سازمان بازرسی کل کشور می‌باشد. محله های منطقه عبارتند از :

از جمله محله های گران قیمت تهران که بیشتر کاربری مسکونی دارد و در آن کمتر بخش های اداری و یا تجاری را مشاهده می کنیم. این محله که از شرق به تجریش منتهی می شود که بیشتر به دلیل وجود کاخ سعد آباد و تله کابین توچال در آن شناخته می شود. از معایب این محله قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران و رانش زمین در کنار توچال می باشد.

منطقه یکی از مناطق قدیمی شهر تهران محسوب می‌شود که در مرکز تهران واقع است.. از مهمترین مشخصات این منطقه قرار گرفتن بازار تهران و بسیاری از مراکز و نهادهای دولتی، وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در این منطقه است.. محله های این منطقه عبارتند از :


این ایستگاه آتش نشانی، پشتیبان ایستگاه های قبلی است.. ماشین ها و تجهیزات آتش نشانی سنگین و فوق سنگین در این ایستگاه نگهداری می شوند. برای هر منطقه عملیاتی یک ایستگاه پشتیبانی با کلیه تجهیزات در نظر گرفته می شود، تا در صورت نیاز به محل حادثه فرستاده شوند. تجهیزات نگهداری شده در این ایستگاه شامل: خودروهای بالابر، جرثقیل، خودروی نورافکن، لودر، نردبان سنگین، خودروی حمل دستگاه تنفسی، خودروی حمل کف، بیل مکانیکی، تانکرهای سوخت رسان، تریلی های آب و ... می باشد.

شرکت آداک فیدار با دارا بودن کارشناسان مجرب، علاوه بر تولید وسایل و لوازم اطفا حریق، خدمات تعمیر تجهیزات آتش نشانی را نیز به سازمان ها و ایستگاه ها با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

شرکت آداک فیدار (Adak Fidar) در زمینه طراحی، تولید و فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی فعالیت داشته و سعی دارد تا با توجه به کیفیت و کارایی بالای محصولات تولیدی، بهترین را به شما ارائه دهد. این مجموعه با سابقه ای بیش از سال در این زمینه با است.فاده از مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه ها، محصولاتی است.اندارد و دارای گواهینامه سازمان آتش نشانی تولید می کند. همچنین آداک فیدار نمایندگی فروش تجهیزات ایرانی و خارجی از معتبرترین و شناخته شده ترین برند های موجود در بازار می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران