ردیاب شخصی در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

personal tracker-1
personal tracker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این منطقه دارای ۵ ناحیه و محله و وسعتی حدود ۵۸ کیلومتر مربع می‌باشد. مرز شمالی منطقه بزرگراه رسالت، مرز شرقی خیابان‌های مجیدیه و سبلان، مرز جنوبی خیابان‌های انقلاب و دماوند و مرز غربی آن بزرگراه شهید مدرس و خیابان شهید دکتر مفتح می‌باشد. محله های این منطقه عبارتند از :

محله نیاوران که در منطقه تهران تاسیس شده است. یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است. که قدمت آن به زمان پادشاهان قاجار باز می گردد که در این مناطق نیزارها را می کاشتند. این محله که دارای خیابان های مشهوری همچون باهنر ، میدان قدس و نیاوران است. به عنوان یکی از گران قیمت ترین محله های تهران به حساب می آید و در ارتفاع متری از سطح دریا ایجاد شده است.. بسیاری از تهرانی ها نیاوران را به عنوان سمبل محله های گران قیمت تهران به حساب می آورند.

و اما بعد از نیاوران نوبت به فرمانیه می‌رسد تا به عنوان یکی از معروف ترین محله های شمال تهران معرفی شود! محله فرمانیه تهران کلکسیونی از برج ها و ساختمان های مدرن در پایتخت است.، تعداد زیادی از پنت هوس‌های تهران را در دل خود جای داده و با این حساب می‌توان آن را یکی از مدرن‌ترین محله‌های قدیمی تهران به حساب آورد. به همین دلیل در این نزدیکی ها مرکز گردشگری-تاریخی خاصی به چشم نمی‌خورد. برخلاف محله نیاوران که سعی کرده در عین مدرن بودن نشانه‌هایی از تهران قدیم را در دل خود جای دهد، محله فرمانیه خالی از هر نشانه قدیمی است..


همچنین ردیاب شخصی مدل G  دارای سنسور لرزش می باشد که به محض جابجایی یا تکان خوردن ردیاب ، شک سنسور داخل برد ردیاب تحرید شده و بلافاصله به خط مالک پیام هشدار لرزش را ارسال می نماید و به شما این امکان را میدهد تا در زمانی که این ردیاب را در داخل کیف یا چمدان و یا داخل موتور یا هر وسیله ای که برای شما ارزشمند است. قرار داده باشید ، در صورتی که کسی باعث لرزش ردیاب گردد بلافاصله ردیاب در کوتاه ترین زمان ممکن هشدار لرزش را به خط شما ارسال و شما را از این اتفاق آگاه می سازد

رایان جی پی اس همیشه سعی بر این داشته تا بهترین ردیاب ها را با بالاترین کیفیت و کمترین درصد خطا در اختیار شما مشتریان گرامی قرار بدهد. دقت ردیاب پرسنلی مدل G بسیار دقیق است. و در فضای باز نقطه زنی ردیاب با درصد خطای بین الی متر و در مکان های مسقف بین الی متر می باشد. باطری پلیمری قابل شارژ با ظرفیت میلی آمپر به شما این امکان را می دهد تا با هر بار شارژ کردن ردیاب بین الی روز بصورت کارکرد مداوم موقعیت را بصورت آنلاین مشاهده نمایید.

از دیگر مشخصات فنی ردیاب شخصی PR می‌توان به قابلیت‌هایی چون ضدآب بودن با است.اندارد IP، دارا بودن دو آنتن داخلی GSM که ماژول سیم کارت بوده و آنتن هوشمند GNSS که به مراتب کارایی بیشتری از تقویت امواج رادیویی و دریافتی را برای شما خواهد داشت.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران