تجهیزات آتش نشانی در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Fire-fighting equipment-1
Fire-fighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.


شرکت آبادگستر تاسیسات ایرانیان (آتا) (مسئولیت محدود) در سال با همکاری گروهی از کارشناسان و متخصصین در زمینه‌های سازه، معماری، تاسیسات الکتریکی و مکانیکی تأسیس گردید. این شرکت افتخار دارد که در گذشته، طرح‌‌‌‌ها و پروژه‌های متعددی را در اقصی نقاط کشور انجام داده است..

در زمان هایی که آتش نشان مشغول انجام فعالیت امداد و نجات است. نیاز دارد که از دستگاه های مختلف همچون دستگاه برش، جوشکاری و امثال آن است.فاده نماید. برای محافظت از گوش ها باید از محافظ گوش مناسب است.فاده شود. گاه محفظ گوش از نوع گوشی خلبانی انتخاب می‌شود اما در صورتی که آتش نشان مجبور باشد از کلاه ایمنی است.فاده کند باید از محافظ گوش متصل به کلاه ایمنی است.فاده نماید.

عینک ایمنی نه تنها جزء تجهیزات اطفا حریق است. بلکه به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات امداد و نجات آتش نشانی نیز به شمار می‌رود. در صورتی که آتش نشان مسئولیت اطفا حریق را بر عهده داشته باشد می تواند از ماسک ایمنی است.فاده کند که  از چشم ها نیز محافظت می‌کند. اما در عملیات امداد و نجات بسته به نوع کار گاهی آتش نشان مجبور به است.فاده از عینک مخصوص جوشکاری باشد و یا باید از عینک گاگل است.فاده نماید. عینک های ایمنی مورد است.فاده توسط آتش نشان انواع مختلفی دارند و همگی از متریالی ساخته می شود که در اثر جدا شدن تکه آهن، وجود گرد و غبار و همچنین مواد شیمیایی به چشم آتشنشان آسیبی وارد نشود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه