لوازم امداد و نجات در چهاردانگه ( فروش )

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


به عنوان يك امدادگر بايد بدانيد بدليل پراسترس بودن لحظات اوليه حوادث و اعزام ، بعضي از تجهيزات اوليه كه هر امدادگر بايد به همراه داشته باشد فراموش مي شود پس در زمان حركت و اعزام دقت کنید كه حداقل، وسائل شخصي و تجهيزات انفرادي خود را به همراه داشته باشيد.

اگر نیاز به تجهیزات امدادگران و همچنین وسایل ایمنی دارید باید آن‌ها را از مراکز فروش معتبر تهیه کنید تا از است.اندارد بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. ندا گستر یکی از مراکز معتبر فروش تجهیزات ایمنی است. که می‌توانید همه ابزار نیروی امدادی را از آن خریداری کنید. لازم به ذکر است. که ندا گستر به مشتریان خود مشاوره فروش هم می‌دهد.

هایپرفایر یک فروشگاه اینترنتی که در سال با همت جمعی از کارشناسان خبره فعال در این حوزه و با هدف ارائه برترین و پیشرفته ترین تجهیزات و محصولات روز دنیا پا به عرصه خدمت به مردم عزیز ایران نهاده است.. همچنین فروشگاه هایپرفایر با تولید مستقیم برترین و جدیدترین تجهیزات آتش نشانی در زمینه اطفاء حریق گامی موثر در جهت کاهش هزینه و ارائه محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه برداشته است..



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه