لباس کار و ایمنی در اسلامشهر ( فروش )

Work clothes and safety-1
Work clothes and safety-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اسلام‌شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می‌داد؛ به گونه‌ای که کهن‌ترین قنات، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (در نزدیکی ایرین) و گردشگاه‌های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده‌است. سالور به‌دلیل نزدیکی به

تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.

شهریاریها : جناب آقای دکترتوکلی به همراه جناب آقای مهندس صفائی ،رئیس محترم سازمان میادین و تره بارکشور و جناب آقای دکتر دهقان شعار بنیانگذار موسسه ی تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و مشاور دانشگاه کلن و است.اد دانشگاه مسی نیوزلند درجلسه ای مشترک با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی شباهنگ […]


✔ UV این است.اندارد مخصوص لباس کار افرادیست که می بایست در محیط هایی با وجود اشعه UV از آن است.فاده نمایند. اشعه خورشید یکی از اشعه های مضر دارای میزان UV بالا است. که کار مستمر در چنین شرایطی امکان آسیب به پوست افراد را فراهم می کند.

شرکت تولیدی لباس کار ایمن صنعت ایران از سال کار خود را در زمینه طراحی و تولید لباس کار با کیفیت آغاز کرده و طی این سال‌ها با به کار گیر تجربه و تخصصمان، اهداف بلند مدت خود را در زمینه تولید انواع لباس‌های اداری، صنعتی، تشریفاتی با است.فاده از تکنولوژی روز دنیا و با کادر متخصص و مجرب در کشورمان گسترش دادیم. روزانه انواع گوناگون لباس کارها با انواع مدل‌های شیک و صنعتی در طرح‌های به روز و مدرن لباس کار از قبیل آنکو، توسان، تیتان و رامتین در کارگاه تولیدی لباس کار ایمن صنعت ایران تولید می‌شود.

• پارچه به کار رفته در تولید لباس کار می بایست بسته به شرایط محیطی و کاری افراد باشد؛ به طور مثال در محیط هایی که خطر برق گرفتگی وجود دارد، است.فاده از لباس کار با چنین پارچه ای که تولید الکتریسیته ساکن می کند ممنوع می باشد.



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر