لوازم امداد و نجات در اسلامشهر ( فروش )

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.

گروه حوزه و دانشگاه : معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت با سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌ دانشگاه پیام نور دوره‌های رسمی با افزایش ۵ درصدی و دوره‌های فراگیر با کاهش شهریه رو‌به‌رو شده‌اند. فرشاد ابراهیم‌پور معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: بر اساس مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ با افزایش حدود […]

  آستان امامزاده ابراهیم (علیه السلام) در جنوب شهرستان اسلامشهر واقع، و از شمال به روستای ده عباس و کمربندی الغدیر اسلامشهر، و از شرق به روستای کاشانک، و از غرب به روستان میان آباد، و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و روستای طرقوزآباد محدود می شود. این بقعه در کنار رودخانه ی کن (کانال شهید نواب صفوی) واقع شده است.، و اطراف آن گورستان محلی و بوستان شهداست، و قدیمی ترین سنگ قبر آن تاریخ ق را داراست. بنا به نوشته روی سنگ قبر مرمرین: «ابراهیم بن ابی عبدالله بن محمدبن عبیدالله بن عبدالله الحسن ابن جعفر بن حسن مثنی بن امام حسن مجتبی (علیه السلام) می باشد. وجه تسمیه روستا به آبادگر آن بر می گردد: نظام. تا چهل سال پیش، اطراف روستا حصاری بوده است. با دیواری کاهگلی و کنگره ای؛ و در چهار جهت این حصار، چهار دروازده قرار داشته و در فاصله کیلومتری شمال بقعه، امامزاده عقیل واقع شده اند. و از کیلومتری بقعه، گنبد فیروزه ای آن در میان درختان سرسبز چون نگین درخشیدن دارد که توجه هر بینایی را به خود جلب می سازد. قدمت اولیه آن به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های جدید تر برخی قسمتها به آن اضافه شده است.. بنای مزبور در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد.


درون این جعبه‌ها همه وسایل مورد نیاز که برای کمک‌های اولیه ضروری هستند وجود دارد. همچنین در صورتی که این جعبه‌ها برای احیاء هم به کار روند یک سری وسایل امداد و نجات بیشتری را دارند. برخی از وسایل امداد و نجات این جعبه‌ها یا کوله‌ها به شرح زیر است..

لباس ضد گاز با متعلقات، لباس ضد اسيد، لباس كامل ضد اشعه، لباس ضد راديو اكتيو، لباس كار، كلاه ايمني، كفش ايمنی، عينك ايمنی، دستكشهای ايمنی، نقاب ايمنی، نوار ايمنی و خطر، كمربند ايمنی، مخروط شبرنگ، دستكش ضد ولتاژ، جليقه فسفری، انواع ماسك:(بخارات مضر، گرد و خاك، آلودگی محيط، گازهای سمی و خطرناك، مجهز به سيلندر هوای فشرده)،تابلوهای اعلام خطر(دستی و ثابت)، چراغ گردان و چشمك زن، بلند گو دستی، گوشی كم كننده صدا، دستگاه آزمايش گاز محيط، دستگاه آزمايش راديو اكتيو محيط، كابل بر، فيوزكش، ولتاژ متر، قلاب نوك تيز، نوارچسب پهن، گوه، باند قيري، تخته های تثبيت وسايل ناپايدار، ابر بزرگ مستطيلی.

تجهيزات شخصي آن وسایلي هستند كه هر امدادگر خودش تهيه مي كند، تا در زمان اعزام به منطقه حادثه به همراه داشته باشد مانند ظروف غذا ، مسواك و خميردندان ، حوله و صابون ، كارت شناسايي ، كبريت يا فندك ، دمپائي ، لباس اضافه ، سوزن و نخ ، كاغذ و قلم.



( فروش ) های دیگر در اسلامشهر