لوازم امداد و نجات در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش )

Rescue equipment-1
Rescue equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاه‌های مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه می‌توانند در ایستگاه‌های خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.

عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..


یکی از مهم‌ترین تجهیزات امداد و نجات همین سه پایه نجات است.. زمانی که تیم نجات تصمیم می‌گیرد تا شخصی را از گودال یا چاه به بالا بکشد این وسیله اهمیت و کاربرد خود را به خوبی نشان می‌دهد. همچنین پرسنل تیم امداد و نجات از این وسیله برای پایین رفتن از یک بلندی می‌توانند است.فاده کنند.

کوله پشتی(یک روزه، چند روزه)، کیسه خواب، کفش(از مدل سبک کوهپیمائی تا مدل سنگین جهت برف)، کفش کوه اسکی، لباس پر(کت، شلوار، جوراب، دستکش)، لباس گرتکس، کلاه بوران، عینک (بوران، برف)، کلنگ، گرامپون، مینی گرامپون، پانچو، گتر، چادر، چراغ قوه، قطب نما.

به عنوان يك امدادگر بايد بدانيد بدليل پراسترس بودن لحظات اوليه حوادث و اعزام ، بعضي از تجهيزات اوليه كه هر امدادگر بايد به همراه داشته باشد فراموش مي شود پس در زمان حركت و اعزام دقت کنید كه حداقل، وسائل شخصي و تجهيزات انفرادي خود را به همراه داشته باشيد.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد