لوازم ترافیکی و هشدار در شهرک صنعتی شمس آباد ( فروش )

Traffic and warning devices-1
Traffic and warning devices-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.


قوانین راهنمایی و رانندگی با هدف تسهیل عبور و مرور و همچنین کاهش خطرات احتمالی شکل گرفته اند؛ اما این قوانین چگونه در خیابان ها و جاده ها اعمال می شوند؟ بدون شکل تابلوهای ترافیکی جاده ای نقش بسیار مهمی را در این راستا ایفا می کنند. این دسته از تجهیزات ترافیکی ...

**امکان خرید تمامی محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی سپاهان ایمن (دارای نماد اعتماد الکترونیک - اینماد)** www.sepahanimen.ir فروش لوازم ترافیکی و هشدار ، فروش تجهیزات پارکینگ گروه صنعتی سپاهان به صورت انحصاری در زمینه تجهیز مجتمع های تجاری، مسکونی و اداری به لوازم ایمنی پارکینگ، لوازم ترافیکی، نوار ترمز پله ، ترمز پله آلومینیومی لوکس شب تاب و بورس ترمز پله فعالیت می نماید. از جمله سایر فعالیت های گروه صنعتی سپاهان در زمینه مناسب سازی ساختمان می توان به نصب نرده است.یل و آلومینیوم، نرده شیشه ای و فلزی، نصب حفاظ بانکی،حفاظ پنجره، محافظ ستون، کاراستاپ (متوقف کننده خودرو)، خط کشی پارکینگ، تولید کننده راهبند فنی، راهبند آپارتمانی، کانکس نگهبانی، دوربین پلاک خوان، تجهیزات ترافیکی از قبیل است.وانه و کله قندی، سرعت گیر، چشم گربه ای، جدا کننده و ... اشاره نمود.

نوار شبرنگ پارچه‌ای، سفید رنگ بوده و سانتی متر عرض دارد. نوار شبرنگ از جنس پارچه ساخته شده تا مقاومت بالایی در برابر پاره شدن داشته باشد. شما می توانید از آن در دوختن لباس کار، لباس های ایمنی، جلیقه های ترافیکی و ... از آن است.فاده نمایید.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی شمس آباد