اجاره لودر در بهارستان

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.


به علاوه در تخریب آسفالت خیابان ها جهت تجدید بنای آن می توان از لودرهای با جام و دندانه دار است.فاده نمود. در مواقعی که ضخامت آسفالت زیاد باشد بهتر است. لودر را با خراشنده ای (Ripers) که به پشت آن بسته می شود، کامل کرد . بدین ترتیب هم می تواند زمین را بکند و هم بارگیری کند.

در بخش پشتی بکهولودر ،  یک بیل مکانیکی وجود دارد که  قدرت این بیل،  بر اساس زاویه آن با زمین و شعاع عملکرد بازوها تفاوت دارد. شرکت‌های سازنده همواره  بر اساس نوع ماشین آلات، نمودارهایی مبنی بر قدرت بیل در حالات مختلف ارائه می‌دهند.

در حالت کلی می توان گفت که لودر، نوعی از تراکتور است. که معمولا دارای چرخ است. (البته نوع زنجیری آن نیز موجود است.)  و دارای دو بازویی موازی و یک باکت می باشد. این باکت ها، به صورتی ساخته شده است. که بتواند مواد مختلف را در خود نگه دارد و بدون آنکه موارد تماسی با زمین داشته باشد جابجا کند. البته شکل قرارگیری بازویی های دستگاه در مکانیزم و محور حرکت باکت تاثیر زیادی دارد.



( اجاره ) های دیگر