خریدوفروش لودر در بومهن

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..


چرخ زنجیری (Continuous track) که چرخ ممتد نیز نامیده می شود در برخی از ماشین آلات راهسازی است.فاده می شود. این نوع از چرخ اجازه می دهد ماشین در زمین های گلی و نامناسب از نظر آسیب رسانی به لاستیک و همچنین شیب بالا قابل است.فاده باشد. این نوع ماشین تا شیب درجه در شرایط ویژه قابل است.فاده است..

در مورد سرعت این دو نوع لورد باید گفت که سرعت لودر زنجیردار خیلی کمتر از لودر لاستیک دار بوده،  به همین علت در مواردی که فاصله حمل مواد و بازگشت به محل بارگیری زیاد باشد ، راندمان این ماشین نسبت به نوع لاستیک دار پایین تر خواهد بود.

لودرها در عملیات عمرانی و ساختمانی در ایجاد خاکریزها، حفاری زیرزمین بناها، پرکردن خندقها، خاکریزی اطراف لوله‌های کارگذاشته شده در کانالها، بار کردن کامیونها، حمل بتن به محل قالب‌ها و بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی مورد است.فاده اند. نیز به ماشین لودر می‌توان انواع ملحقات مانند برف‌روب، کانال‌کن، لوله‌بر، لوله‌گذار و جرثقیل و لیفتراک را نصب کرد و کاربردهای دیگری از آن گرفت.



( خریدوفروش ) های دیگر