اجاره لودر در جنوب تهران

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عبدل آباد چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و یک ایستگاه مترو دارد که از طریق آن‌ها، به راحتی می‌توانید به سایر نقاط تهران بروید. این محله تراکم جمعیتی بالای ندارد و بیشتر مساحت آن را بوستان‌ها و بازارهای مختلف تشکیل داده است..

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..

در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 


نمایه صنعت : لودر سنگ معدن به ماشینی گفته می شود که برای حمل و نقل و انتقال سنگ های بزرگ در معادن سنگ مورد است.فاده قرار می گیرد . لودر سنگ معدن از کاربردی ترین ماشین آلات در حوزه صنعت معدن و نیز صنعت ساختمان و عمران است. و در اندازه های مختلف ساخته می شود. لودر به دلیل انعطاف پذیری که در عملکرد خود دارد با یک تغییر جام می تواند کارهای بسیاری را انجام دهد.

لودرها در عملیات عمرانی و ساختمانی در ایجاد خاکریزها، حفاری زیرزمین بناها، پرکردن خندقها، خاکریزی اطراف لوله‌های کارگذاشته شده در کانالها، بار کردن کامیونها، حمل بتن به محل قالب‌ها و بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی مورد است.فاده اند. نیز به ماشین لودر می‌توان انواع ملحقات مانند برف‌روب، کانال‌کن، لوله‌بر، لوله‌گذار و جرثقیل و لیفتراک را نصب کرد و کاربردهای دیگری از آن گرفت.

این نوع لودر و با توجه به اینکه سرعت بالاتری دارد ، بیشتر در مناطقی که زمین مناسبی دارد، قابل است.فاده است.. به دلیل وجود چرخ لاستیکی آسیبی به سطح زمین وارد نمی شود و در خیابان ها و محل هایی که سطح زمین نباید آسیب ببیند، مورد است.فاده قرار می گیرد.



( اجاره ) های دیگر