خریدوفروش لودر در جنوب تهران

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..

افسریه از قدیمی ترین و اصلی ترین محله های جنوب تهران می باشد که از غرب به بزرگراه بسیج و از جنوب به شهرک والفجر ختم می شود این منطقه که بیشتر برای نظامی ها طراحی شده است. امروزه تغییر بافت داده و یکی از محله های سنتی و رو به رشد جنوب تهران می باشد. بسیاری از ساختمان های افسریه خانه های ویلایی با قطعات متری می باشد که امروزه به دلیل شهرسازی مدرن تغییر ساختار داده و آپارتمان های جدید جای این خانه های ویلایی را گرفته است..

همانگونه که در مقالات پیش از این عنوان نمودیم تهران به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که جنوب آن قدیمی ترین و سنتی ترین بافت را به خود اختصاص داده و شامل محله های بسیار مهمی میشود که امروز قصد داریم در وب سایت هومتیک همراه با شما نگاهی به مهم ترین محله های جنوب تهران انداخته و آنها را از نقطه نظرات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی ارزیابی نماییم.


لودرهای چرخ لاستیکی در ابعاد کوچک و خیلی بزرگ ساخته می‌شود. چرخهای بزرگ لاستیکی این نوع لودر قدرت تحرک و سرعت فراوانی ایجاد کرده و از این طریق فشار وارده به زمین بواسطه  این لاستیک‌ها کم شده که حتی می‌توان این فشار را با تغییر میزان باد لاستیک‌ها تغییر داد.

همچنین این ماشین‌های صنعتی خارق‌العاده ( لودر &#; بیل مکانیکی و بکهوو)  از نظر سوخت مصرفی در شش دسته‌ی: -گازوئیلی -بنزینی -برقی -گاز مایع -دوگانه سوز (بنزین و گاز مایع) - هیبرید برق و گازوئیل قرار می‌گیرند؛ برای آشنایی بیشتر در مورد سوخت مصرفی لودر اینجا کلیک کنید.

کوماتسو از شرکت‌های بزرگی است. که در زمینه ساخت انواع ماشین‌آلات سنگین فعالیت دارد. از جمله این محصولات باید به انواع لودرهای حرفه‌ای صنعتی، بلدوزر و مدل‌های متنوع بیل مکانیکی اشاره داشت. این شرکت تمام تجهیزات معادن را به طور کاملا مکانیزه شده و پیشرفته تولید می‌کند. لودر کوماتسو یکی از تولیدات این شرکت به …



( خریدوفروش ) های دیگر