فروش لودر در دیزین

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساده‌ترین و نوستالژیک‌ترین تفریح زمستانی، برف‌بازی است.. چه جایی بهتر از دیزین با زمین‌ها و تپه‌های وسیعش برای برف‌بازی. حالا که به جایی آمده‌اید که تا چشم کار می‌کند، سفیدی و برف می‌بینید، بهتر است. از فرصت است.فاده کرده و به یاد ایام کودکی با گلوله‌های برفی به سراغ سایر اعضای گروهتان بروید. برف‌بازی در

در تمام مدت فعالیت پیست اسکی یعنی از اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت می‌توان برای است.فاده از پیست اسکی به دیزین رفت. اما همان طور که گفته شد پیست چمن نیز در فصل تابستان برای علاقه‌مندان دایر است.. کلاس‌های آموزش اسکی و هوای بسیار خنک و معتدل در فصل تابستان نیز دیزین را به دهکده چهار فصل توریستی تبدیل کرده است..

پیست اسکی دیزین مشتاقان خود را از دود و دم شهر دور می‌کند و در انتهای جاده‌ای کوهستانی، اوقات خوشی را در بیشتر روزهای سال برای آن‌ها رقم می‌زند. این مجموعه برای همه افراد با همه سلیقه‌ها و مهارت‌ها، سرگرمی‌های بسیاری دارد. اگر اهل اسکی یا سرما و برف هم نباشید این منطقه می‌تواند با تفریحات تابستانه نظر شما را جلب کند.


چرخ زنجیری (Continuous track) که چرخ ممتد نیز نامیده می شود در برخی از ماشین آلات راهسازی است.فاده می شود. این نوع از چرخ اجازه می دهد ماشین در زمین های گلی و نامناسب از نظر آسیب رسانی به لاستیک و همچنین شیب بالا قابل است.فاده باشد. این نوع ماشین تا شیب درجه در شرایط ویژه قابل است.فاده است..

این نوع لودر و با توجه به اینکه سرعت بالاتری دارد ، بیشتر در مناطقی که زمین مناسبی دارد، قابل است.فاده است.. به دلیل وجود چرخ لاستیکی آسیبی به سطح زمین وارد نمی شود و در خیابان ها و محل هایی که سطح زمین نباید آسیب ببیند، مورد است.فاده قرار می گیرد.

همچنین این ماشین‌های صنعتی خارق‌العاده ( لودر &#; بیل مکانیکی و بکهوو)  از نظر سوخت مصرفی در شش دسته‌ی: -گازوئیلی -بنزینی -برقی -گاز مایع -دوگانه سوز (بنزین و گاز مایع) - هیبرید برق و گازوئیل قرار می‌گیرند؛ برای آشنایی بیشتر در مورد سوخت مصرفی لودر اینجا کلیک کنید.



( فروش ) های دیگر