فروش لودر در دیزین

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست مبتدی نیز برای افراد مبتدی ساخته شده و دارای طول و شیب کمتری می‌باشد. در این قسمت به افراد مبتدی آموزش اسکی نیز داده می‌شود. پیست‌های دیگر برای انجام ورزش‌های جذاب و سرگرم کننده زمستانی در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. زمان اسکی در این منطقه که بیشترین زمان را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد، از اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت است..

علی علوی : بسیار پیست دیدنی و زیبایی است.. گذشته از زیبایی ان در زمستان و پیست اسکی، در بهار نیز منطره ای بسیار دیدنی و زیبا دارد. پیست دیزین دارای دو هتل و چندین سوسیت است.. سوییت ان بسیار زیبا و با منظره هستند. در مسیر خروجی ان از جاده چالوس تا پیست، دوتا روستا وجود دارد که می توان سوییت اجاره کرد و همچنین مغازه های گوناگون در ان روستا ها وجود دارد.

از خاطره‌انگیزترین تفریحات برفی و بخش جدانشدنی فصل زمستان، ساختن آدم‌برفی است.. در مجموعه دیزین سالانه جشنواره‌ای با عنوان جشنواره آدم‌برفی برگزار می‌شود و به سازنده بهترین آدم‌برفی هدیه‌ای تعلق می‌گیرد.


در مورد سرعت این دو نوع لورد باید گفت که سرعت لودر زنجیردار خیلی کمتر از لودر لاستیک دار بوده،  به همین علت در مواردی که فاصله حمل مواد و بازگشت به محل بارگیری زیاد باشد ، راندمان این ماشین نسبت به نوع لاستیک دار پایین تر خواهد بود.

بیل بکهو یکی از ماشین‌آلات و تجهیزات ساختمانی است. که برای پروژه‌های زیادی از آن است.فاده می‌شود. این ماشین دارای یک سطل حفاری و یک سطل لودر است.. سطل حفاری به پشت و سطل لودر به جلو متصل می‌شود. برای بیل‌های بکهو می‌توان از اتصالات متفاوتی است.فاده کرد تا بتوانند کار‌های متفاوتی انجام دهند؛ بنابراین …

این نوع لودر و با توجه به اینکه سرعت بالاتری دارد ، بیشتر در مناطقی که زمین مناسبی دارد، قابل است.فاده است.. به دلیل وجود چرخ لاستیکی آسیبی به سطح زمین وارد نمی شود و در خیابان ها و محل هایی که سطح زمین نباید آسیب ببیند، مورد است.فاده قرار می گیرد.



( فروش ) های دیگر