اجاره لودر در شهر جدید اندیشه

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


به همین خاطر برای افزایش اصطکاک لاستیک ها با سطح زمین از زنجیرهای سیمی برای محافظت لاستیک ها است.فاده می شود. همچنین نوعی از لاستیک های جدید ساخته شده که دارای عاج‌های بسیار ضخیم هستند و توانایی کار درمناطق سنگی را دارند.  این لودرها دارای دو نوع "معمولی" و "کمرشکن" هستند.

امروزه تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی حرف اول را در پروژه‌های اجرایی می‌زنند. تصور کنید بدون وجود دستگاه‌ها، ساخت یک مجتمع مسکونی و یا بهره‌برداری از یک معدن تا چه اندازه طول می‌کشد؛ ازاین‌رو وجود آن‌ها کاملاً ضروری بوده و به اجرای تمامی فعالیت‌های صنایع، سرعت می‌بخشد. مینی لودر یکی از این‌ تجهیزات است. که کاربرد‌های …

فعالیت‌های عمرانی، ساخت‌وساز و تعمیرات مانند چند دهه‌ پیش طولانی و کند نیستند. دیگر لازم نیست برای انجام یک فعالیت عمرانی مدت‌ها وقت صرف کنیم. پیشرفت تکنولوژی موجب شده است. که ساخت‌وساز سرعت و کیفیت بالایی پیدا کند. ابزار، ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن در بالابردن سرعت و کیفیت نقشی مهم و اساسی دارند. امروز قصد …



( اجاره ) های دیگر