اجاره لودر در شهر ری

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


لودرهای چرخ لاستیکی در ابعاد کوچک و خیلی بزرگ ساخته می‌شود. چرخهای بزرگ لاستیکی این نوع لودر قدرت تحرک و سرعت فراوانی ایجاد کرده و از این طریق فشار وارده به زمین بواسطه  این لاستیک‌ها کم شده که حتی می‌توان این فشار را با تغییر میزان باد لاستیک‌ها تغییر داد.

لودر یا بیل مکانیکی (بکهو) از جمله ماشین‌آلاتی هست که تقریباً در تمامی پروژه های عمرانی مانند راه‌سازی و پروژه‌های ساختمان‌سازی به طور وسیع و پرکاربرد از آن است.فاده می شود. شرکت آرمان لودر فروشنده دستگاه های بیل مکانیکی ، لودر و بکهو به سراسر کشور میباشد.

لودرهای چرخ زنجیری مانند لودرهای چرخ لاستیکی است.  با این تفاوت که فشار کمی بر زمین وارد می‌کنند که این سبب می‌شود تا " لودرهای چرخ زنجیردار" بتوانند در زمین‌هایی که لودرهای لاستیک دار نمی توانند کار کنند ، مورد است.فاده قرار گیرند.  اصطکاک زیاد آن‌ها با زمین سبب می‌شود که بتوانند نهایت است.فاده را از قدرت موتور درکندن زمین کنند و و به دلیل  زنجیردار بودن  آنها ، در مناطق دارای سنگ‌های تیز،  خطر پاره شدن لاستیک وجود ندارد.



( اجاره ) های دیگر