اجاره لودر در شهریار

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.


در زمین هایی که جنس آن زیاد سخت نبوده و تا حدودی نرم باشد از لودر جهت کندن و تمیز کردن محل کار است.فاده می کنند. باید توجه داشت که با مجهز کردن لودر و تعویض جام آن می توان کارهای مختلفی که بیل مکانیکی ، بولدوزر  و تا حدودی اسکریپر انجام می دهد اجرا نمود.

ب) امکان بارگیری لودر تونلی ، به زیر مجموعه های معقول و نصب مجدد آن با است.فاده از ابزار دستی ساده برای انتقال به معدن ها و مکان های مختلف کار در داخل معدن، به ابعاد و وزن بزرگترین و سنگین ترین قطعات بستگی دارد. همانطور که بین خریدار و تولید کننده یا تأمین کننده توافق شده است..

کوماتسو از شرکت‌های بزرگی است. که در زمینه ساخت انواع ماشین‌آلات سنگین فعالیت دارد. از جمله این محصولات باید به انواع لودرهای حرفه‌ای صنعتی، بلدوزر و مدل‌های متنوع بیل مکانیکی اشاره داشت. این شرکت تمام تجهیزات معادن را به طور کاملا مکانیزه شده و پیشرفته تولید می‌کند. لودر کوماتسو یکی از تولیدات این شرکت به …



( اجاره ) های دیگر