اجاره لودر در فیروزکوه

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

غار بورنیک از چندین بخش تشکیل شده است.. در ابتدا و هنگام وارد شدن، وارد تالار اول که محل اصلی سکونت بوده، خواهید شد. رفتن به سایر قسمت‌ها و تالارهای بعدی غار، نیازمندی کمی مهارت کوه‌نوردی است. که ممکن است. هرکسی از پس آن برنیاید. بهترین زمان سفر به این غار نیز فصل‌های گرم سال است. که تمام مزارع و زمین‌های اطراف سرسبز شده‌اند و هوا نیز خنک است..


با توجه به ویژگی های بالا،  می توان لودر را به نوعی آچار فرانسه صنعت راهسازی نامید. همچنین ماشینی است.  که در حوادث طبیعی نیز بسیار پرکاربرد است.. به طور مثال در حوادث زلزله، آتش سوزی، برف، سیل و… همیشه مورد است.فاده قرار می گیرد.

در بخش پشتی بکهولودر ،  یک بیل مکانیکی وجود دارد که  قدرت این بیل،  بر اساس زاویه آن با زمین و شعاع عملکرد بازوها تفاوت دارد. شرکت‌های سازنده همواره  بر اساس نوع ماشین آلات، نمودارهایی مبنی بر قدرت بیل در حالات مختلف ارائه می‌دهند.

فعالیت‌های عمرانی، ساخت‌وساز و تعمیرات مانند چند دهه‌ پیش طولانی و کند نیستند. دیگر لازم نیست برای انجام یک فعالیت عمرانی مدت‌ها وقت صرف کنیم. پیشرفت تکنولوژی موجب شده است. که ساخت‌وساز سرعت و کیفیت بالایی پیدا کند. ابزار، ماشین‌آلات و تجهیزات مدرن در بالابردن سرعت و کیفیت نقشی مهم و اساسی دارند. امروز قصد …



( اجاره ) های دیگر