فروش لودر در قرچک

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 

در دوران جنگ هشت ساله جنگ ایران و عراق نیز محله‌هایی از این شهر میزبان شیعیان عراقی بود که به ایران مهاجرت کرده بودند. قرچک به دلیل خاک مرغوب، همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد. در قرچک مهاجران محله خاص خود را دارند و علاوه بر زبان فارسی به گویش‌های و زبان‌های قومی خویش سخن می‌گویند. مسجدها و حسینیه‌های زیادی در این شهر وجود دارد که ذیل اسم مسجد، نام منطقه‌ای که مردم آن محله از آنجا مهاجرت نموده‌اند، نوشته شده‌ است. و در سال‌های اخیر نیز میزبان جمعیت سرریز تهران بوده‌است.


نوع کمرشکن لاستیک ها بیشتر در لودرهای بزرگ بکاربرده می‌شوند و دارای نوعی شاسی است. که قسمت عقب لودر را به قسمت جلو توسط یک مفصل متصل می‌کند. این حالت مفصل مانند، قدرت مانور و شعاع گردش ماشین را نسبت به شاسی‌های ثابت (غیر مفصلی) بیشتر می‌کند.

به همین خاطر برای افزایش اصطکاک لاستیک ها با سطح زمین از زنجیرهای سیمی برای محافظت لاستیک ها است.فاده می شود. همچنین نوعی از لاستیک های جدید ساخته شده که دارای عاج‌های بسیار ضخیم هستند و توانایی کار درمناطق سنگی را دارند.  این لودرها دارای دو نوع "معمولی" و "کمرشکن" هستند.

در حالت کلی می توان گفت که لودر، نوعی از تراکتور است. که معمولا دارای چرخ است. (البته نوع زنجیری آن نیز موجود است.)  و دارای دو بازویی موازی و یک باکت می باشد. این باکت ها، به صورتی ساخته شده است. که بتواند مواد مختلف را در خود نگه دارد و بدون آنکه موارد تماسی با زمین داشته باشد جابجا کند. البته شکل قرارگیری بازویی های دستگاه در مکانیزم و محور حرکت باکت تاثیر زیادی دارد.



( فروش ) های دیگر