پل معروفی در منطقه باقرآباد این شهر نیز وجود دارد که به دلیل کشته شدن تعدادی که با قصد اعتراض به بازداشت روحالله خمینی در روز ۵ خرداد ورامین و پیشوا را ترک گفته و به سمت تهران عزیمت داشته و از روی این پل افتاده و پراکنده شدند، این پل به پل ۵ خرداد معروف است.. ساخت این پل قدیمی آجری به دوره پهلوی اول بازمیگردد. در قرچک یک قنات از شمال تا جنوب این شهر وجود داشته که به قنات ولی آباد معروف است. و خیابان ولی آباد در کنار آن شکل گرفته که امروزه جز در کنار خط آهن و به دلیل ایجاد مشکل اثری از آن نیست. خط آهن سراسری (تهران، مشهد) جنوب این شهر را به صورت کلی طی میکند و مانع پیشروی این شهر به سمت جنوب شده است..
قرچک در حریم منطقه تهران قرار دارد و از یک بخش مرکزی، دهستان و آبادی تشکیل شده است.. از نظر کد منطقه شهرداری قرچک شامل ناحیه است.. قرچک خود به تنهایی همهی امکانات از نظر بیمارستان، ساختمان پزشکان، بانک، پارک و بازار و فروشگاه را دارا میباشد. خیابان محمد آباد یکی از بهترین محلههای قرچک است.. خیابان مخابرات نیز با نزدیک بودن به این خیابان جزء محلات خوب قرچک به حساب میآید. شهرک طلایه نیز با بافتی آپارتمانی از محبوبیت ویژهای برخوردار است.. در زیباشهر قرچک امام زاده بی بی زبیده آرام گرفته است.. شنیدهها حاکی از این است. که در اینجا مزار خواهر امام رضا قرار دارد. البته در زیباشهر، بوستان جنگلی قرچک، شهربازی و است.خر ولیعصر نیز وجود دارد. از محلههای جدید قرچک نیز میتوان به شهرک گلها، فرهنگیان، الحدید، کارگر، امام علی، امام حسن و زیتون و شهرک نیایش نیز اشاره نمود.
هرکدام از این مهاجران در محلههای خود زندگی و گویشهای قومی خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نمودهاند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبتهای ملی و مذهبی را با شیوهی خود برگزار مینمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد میشود.
لودرهای چرخ زنجیری مانند لودرهای چرخ لاستیکی است. با این تفاوت که فشار کمی بر زمین وارد میکنند که این سبب میشود تا " لودرهای چرخ زنجیردار" بتوانند در زمینهایی که لودرهای لاستیک دار نمی توانند کار کنند ، مورد است.فاده قرار گیرند. اصطکاک زیاد آنها با زمین سبب میشود که بتوانند نهایت است.فاده را از قدرت موتور درکندن زمین کنند و و به دلیل زنجیردار بودن آنها ، در مناطق دارای سنگهای تیز، خطر پاره شدن لاستیک وجود ندارد.
لودرهای چرخ لاستیکی در ابعاد کوچک و خیلی بزرگ ساخته میشود. چرخهای بزرگ لاستیکی این نوع لودر قدرت تحرک و سرعت فراوانی ایجاد کرده و از این طریق فشار وارده به زمین بواسطه این لاستیکها کم شده که حتی میتوان این فشار را با تغییر میزان باد لاستیکها تغییر داد.
ب) امکان بارگیری لودر تونلی ، به زیر مجموعه های معقول و نصب مجدد آن با است.فاده از ابزار دستی ساده برای انتقال به معدن ها و مکان های مختلف کار در داخل معدن، به ابعاد و وزن بزرگترین و سنگین ترین قطعات بستگی دارد. همانطور که بین خریدار و تولید کننده یا تأمین کننده توافق شده است..
نوع کمرشکن لاستیک ها بیشتر در لودرهای بزرگ بکاربرده میشوند و دارای نوعی شاسی است. که قسمت عقب لودر را به قسمت جلو توسط یک مفصل متصل میکند. این حالت مفصل مانند، قدرت مانور و شعاع گردش ماشین را نسبت به شاسیهای ثابت (غیر مفصلی) بیشتر میکند.
در بخش پشتی بکهولودر ، یک بیل مکانیکی وجود دارد که قدرت این بیل، بر اساس زاویه آن با زمین و شعاع عملکرد بازوها تفاوت دارد. شرکتهای سازنده همواره بر اساس نوع ماشین آلات، نمودارهایی مبنی بر قدرت بیل در حالات مختلف ارائه میدهند.