خریدوفروش لودر در لواسان

loader-1
loader-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به دلیل قرار گیری لواسان در میان رشته کوه‌های البرز، آبشارهای متعددی در اطراف لواسان وجود دارد. سرچشمه اغلب این آبشارها رشته‌های البرز و یا آب شدن برف‌های کوه‌ها است.. یکی دیگر از آبشارهای لواسان، آبشار کفترلو در روستای کند علیا است.. این آبشار در حدود یک ساعت و نیمی روستا قرار دارد و برای رسیدن به آن باید این مسیر را پیاده طی کنید.

یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.

امامزاده فضلعلی شهر لواسان در این محله قرار دارد. از دیگر ابنیه تاریخی شهر لواسان که در این محله واقع گردیده، می‌توان حمام محله ناران مربوط به دوره صفوی و قلعه باستانی باغ دره مربوط به دوره هخامنشی و دوره ساسانیان را نام برد.


چرخ زنجیری (Continuous track) که چرخ ممتد نیز نامیده می شود در برخی از ماشین آلات راهسازی است.فاده می شود. این نوع از چرخ اجازه می دهد ماشین در زمین های گلی و نامناسب از نظر آسیب رسانی به لاستیک و همچنین شیب بالا قابل است.فاده باشد. این نوع ماشین تا شیب درجه در شرایط ویژه قابل است.فاده است..

امروزه تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی حرف اول را در پروژه‌های اجرایی می‌زنند. تصور کنید بدون وجود دستگاه‌ها، ساخت یک مجتمع مسکونی و یا بهره‌برداری از یک معدن تا چه اندازه طول می‌کشد؛ ازاین‌رو وجود آن‌ها کاملاً ضروری بوده و به اجرای تمامی فعالیت‌های صنایع، سرعت می‌بخشد. مینی لودر یکی از این‌ تجهیزات است. که کاربرد‌های …

نوع کمرشکن لاستیک ها بیشتر در لودرهای بزرگ بکاربرده می‌شوند و دارای نوعی شاسی است. که قسمت عقب لودر را به قسمت جلو توسط یک مفصل متصل می‌کند. این حالت مفصل مانند، قدرت مانور و شعاع گردش ماشین را نسبت به شاسی‌های ثابت (غیر مفصلی) بیشتر می‌کند.



( خریدوفروش ) های دیگر